
Support Engineer Telecontrolnet/H2GO
- Apeldoorn, Gelderland Doetinchem, Gelderland
- Vast
- Voltijds
- Je neemt samen met je collega's binnenkomende service calls aan.
- Je registreert, analyseert en beantwoordt vervolgens de vraag van de klant.
- Waar nodig zet je de servicecall door naar de juiste afdeling of collega en bewaakt de voortgang/opvolging.
- Je monitort de SaaS-systemen en dataverbindingen van klanten met een onderhoudscontract en beslist of een field-engineer naar locatie moet
- Je diagnosticeert defecte OT-hardware en informeert de klant over kosten en verwachte reparatietijd
- Je traint klanten in het gebruik van onze SaaS-platformen of ondersteunt collega's tijdens workshops
- Je denkt mee over de inhoud en aandachtspunten van de workshops
- Een afgeronde MBO4-opleiding en ITIL opleiding en/of soortgelijke ervaring
- Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als Support/Servicedeskmedewerker in de afgelopen 3 jaar.
- Werkervaring met Microsoft Office 365
- Interesse in en affiniteit met OT-techniek op basis van Linux
- Ervaring in het werken met een ticketsysteem en het geven van trainingen of workshops
- Uitstekende klantgerichte en interne communicatievaardigheden.
- Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.
- Kun je ook Duits, dan is dit een pré.
- Allereerst een inspirerende groep collega's en verder;
- Een uitdagende baan binnen een ambitieus team met een internationale focus
- Ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief
- De mogelijkheid om te groeien binnen onze organisatie
- Een inspirerende werkomgeving met een goede balans tussen werk en privé, met mogelijkheden om te werken vanuit onze kantoren in Apeldoorn en Doetinchem of vanuit huis.
- Een goed salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden.