
Customer Service Consultant
- Delft, Zuid-Holland
- € 3.200-4.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Verantwoordelijk voor de efficiënte implementatie van de software bij klanten
- Fungeren als inhoudelijk adviseur binnen projecten
- Zoeken naar “best practice”-oplossingen en de software correct inbedden binnen de klantorganisatie
- Zorgen voor een adequate invoering en optimaal gebruik van de software
- Zelfstandig werken én een belangrijk onderdeel vormen van het team
- Nauw contact onderhouden met klanten, partners en interne collega’s
- Klantcontact behouden na oplevering van een traject
- Meldingen registreren (per mail of telefoon), oorzaken vaststellen en klanten begeleiden bij het oplossen ervan
- Trainingen geven aan klanten voor optimaal gebruik van de software
- HBO werk- en denkniveau
- Een beetje of wat meer werkervaring
- Liefde voor software, of open staan voor een nieuwe liefde
- De Nederlandse taal schriftelijk én mondeling goed beheersen
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar zijn
- De wens om je te ontwikkelen binnen de (functionele) softwarewereld
- Oog voor klanttevredenheid en een servicegerichte instelling
- Salarisrange: €3.200 – €4.000
- Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een professioneel en hecht team
- Ruimte voor eigen initiatief en inhoudelijke verantwoordelijkheid
- Een uitgebreid inwerktraject waarbij je de software en klanten goed leert kennen
- Hybride werken
- 25 vakantiedagen
- Reiskostenvergoeding
- Een goede pensioenregeling
- Een persoonlijk ontwikkelplan met trainingen en doorgroeimogelijkheden
- Donderdagmiddagborrels met het hele team
- Een laptop van de zaak
- Dienstverband: Fulltime
- Ervaringsniveau: Medior
- Salaris: €3200 - €4000
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.