
Teamleider APR
- Breda, Noord-Brabant
- € 6.999 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je geeft leiding aan het team APR (23 medewerkers) en stimuleert samenwerking, groei en eigenaarschap.
- Je bouwt aan wendbare, multidisciplinaire teams met focus op professioneel informatiemanagement.
- Je bewaakt samen met het team de voortgang van de programmering en borgt de bijdrage aan de digitale strategie en maatschappelijke opgaven.
- Je daagt het team uit om steeds de meerwaarde van hun werk scherp te krijgen en te verbeteren.
- Je verzorgt individuele en teamgerichte coaching, ontwikkel- en resultaatgesprekken.
- Je bent aanspreekpunt en gesprekspartner op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
- Je bevordert partnerschap binnen en buiten de organisatie en bent een zichtbaar boegbeeld voor de data- en informatieketen.
- Je bent lid van het managementteam van RDI en draagt actief bij aan het realiseren van de visie op businesspartnerschap en informatiemanagement.
- Je hebt ten minste hbo werk- en denkniveau.
- Je hebt ervaring als leidinggevende binnen een kennisintensieve, veranderende omgeving.
- Je beschikt over actuele kennis van informatiemanagement, projectmanagement en informatisering.
- Je hebt ervaring met agile werken en kunt dit gedachtegoed goed overbrengen.
- Je bent een coachend leider, mensgericht én resultaatgericht.
- Je communiceert helder en open, zowel binnen je team als naar externe stakeholders.
- Je bent een netwerker en ambassadeur binnen en buiten de organisatie.
- Je creëert een veilige werksfeer waarin mensen zich ontwikkelen en eigenaarschap tonen.
- Je bent in staat om met visie, rust en overtuiging richting te geven aan verandering.
- Een jaarcontract voor 36 uur per week, met mogelijk uitzicht op een vast contract.
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 6.999,- (schaal 12 cao gemeenten) op basis van 36 uur.
- 201,60 verlofuren per jaar bij een contract van 36 uur.
- Een individueel keuzebudget van 17,05% boven op je salaris dat je kunt inzetten voor studie, extra verlof of bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets. Het bedrag laten uitbetalen als een soort 13e maand kan ook.
- Volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Een goede werk-privébalans met flexibele werktijden.
- Een laptop en mobiele telefoon.
- De mogelijkheid om thuis te werken.
- Een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering.
- Een goede pensioenregeling bij
De gesprekken vinden plaats op 25 september 2025.Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Petra Ramakers, afdelingsmanager RDI, via (076) 5293017.Goed om te weten:
- De Gemeente Breda is een werkgever die gelijke kansen biedt. Wij ontvangen graag sollicitaties van alle voldoende gekwalificeerde personen ongeacht hun komaf, geslacht, functiebeperking, religie/overtuiging of leeftijd.
- Als ambtenaar heb je een bijzondere verantwoordelijkheid. Daarom vragen we van iedere nieuwe collega een Verklaring Omtrent het Gedrag. Ook kan het zijn dat we je openbare sociale mediaprofiel raadplegen en leg je een ambtseed of belofte af.
Mobiliteitscentrum