Backoffice medewerker juridisch

Alfa Accountants en Adviseurs

  • Bleiswijk, Zuid-Holland
  • Vast
  • Voltijds
  • 14 dagen geleden
Waarom je bij ons wilt werken...
  • Iphone 14 + laptop, hybride werken en een maandelijkse internetvergoeding van €37,50 + (eenmalig) €500,- aan thuiswerkvoorzieningen
  • De unieke mogelijkheid om zelf eigenaar van onze organisatie te worden
  • Diverse mogelijkheden om opleidingen te volgen middels de Alfa Academie, ons Professioneel Ontwikkeltraject of d.m.v. een studieovereenkomst
  • Competitief salaris, een vast contract en een individueel keuzebudget van 5,08%. Deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering. Onze pensioenregeling vraagt een eigen bijdrage van 3%
  • 24 - 40 uur
  • 25 vakantiedagen
  • 0,23 cent kilometervergoeding per km
Backoffice medewerker juridischJe weet van aanpakken, overzicht houden, snel schakelen, de juiste prioriteiten stellen en de rust bewaren. Gevraagd en ongevraagd sta jij je collega's bij. Het is belangrijk dat je verantwoordelijkheid neemt en inzicht hebt in, soms complexe, materie. Je ontzorgt onze adviseurs, zodat zij de tijd en ruimte hebben om onze klanten optimaal te kunnen bedienen. Alfa is een decentrale, mensgerichte accountants- en adviesorganisatie. Voor jou als backoffice medewerker juridisch betekent dit dat je komt te werken bij een organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt. Alfa kent geen partnerstructuur, maar biedt jou de mogelijkheid zelf eigenaar van onze organisatie te worden. Zo ben je niet alleen voor de organisatie, maar ook voor jezelf aan de slag. Hoe mooi is dat? LI-HYBRIDE #LI-MD1Wat ga je doen als backoffice medewerker juridisch?
  • Agendabeheer en het plannen van afspraken
  • Opstellen van juridische correspondentie
  • Verwerken van juridische correspondentie
  • Opstellen van organogrammen, notuleren interne klantbesprekingen
  • Klaarleggen van de benodigde stukken, effectieve dossierbewaking en planning
  • Verwerken administratieve gegevens
  • Signaleren van ad-hoc zaken en het nemen van bijbehorende acties
  • Termijn bewaking
Je krijgt een spilfunctie tussen het fiscaal-/juridisch team, bestaande uit 22 fiscalisten/juristen. Je ontvangt goede begeleiding en wordt uitgenodigd voor het vaktechnisch overleg. Nauwe samenwerking met andere disciplines binnen Alfa is van essentieel belang om ons optimaal in te kunnen zetten voor onze klanten.Is jouw interesse gewekt en wil jij meer weten over de functie, Alfa of de arbeidsvoorwaarden? Kijk dan op werkenbijalfa.nl of neem contact op met Roos Lambregts (Regio Recruiter West), 06 817 393 04 of rlambregts@alfa.nlAlfa BleiswijkSolliciteer nuVia LinkedInVoornaam *Achternaam *E-mailadres *Telefoonnummer *CV *Geen bestand gekozenZou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?VerstuurWat heb je nodig in deze functie?
  • Minimaal een MBO diploma;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring;
  • Gestructureerde werkhouding;
  • Kritisch, neemt graag initiatief en werkt accuraat;
  • Je kan goed plannen en organiseren en je bent stressbestendig;
  • Affiniteit met juridische dienstverlening, ICT toepassingen en bent communicatief vaardig.

Alfa Accountants en Adviseurs