
Order Management Specialist
- Zuid-Holland
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je zorgt voor een nauwkeurige en tijdige orderverwerking;
- Je zorgt voor een premium klantervaring;
- Je zorgt voor een probleemloze leveringsplanning en -beheer via het logistieke portaal:
- Je zorgt voor een nauwkeurig beheer van de orderportfolio (achterstand), voorkom vervallen achterstand en proactief contact met Sales om het wegglijden van de achterstand te voorspellen;
- Je houdt voortdurend de IT-systemen up to date;
- Je beheert alle customer service activiteiten en geeft adequate feedback op vragen van klanten;
- Je draagt zorg voor de enquête na de levering om de tevredenheid van klanten te beoordelen en eventuele problemen met de klant proactief op te lossen.
- Enthousiaste en klantgerichte teamspeler;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid;
- Ervaring met het werken in een helpdesk- of klantenserviceomgeving is een pré;
- Kennis van Salesforce en/of SAP is een pré;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk), Frans is een pré;
- Je bent 40 uur per week beschikbaar en vindt het prettig om vanaf kantoor te werken.
Discover your potential with a career at Technogym, where work means loving what you do, taking on challenges, learning from others, sharing a vision and making it come true!