Coördinator dagelijks onderhoud

Continu

  • Geleen, Limburg
  • € 3.200-4.500 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 9 dagen geleden
FunctieomschrijvingAls coördinator dagelijks onderhoud ben jij de spil in het coördineren van uiteenlopende onderhoudswerkzaamheden aan met name sociale huurwoningen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de opdrachtgever en zorgt dat alles soepel en volgens planning verloopt. Of het nu gaat om een lekkage bij een bewoner of het uitwerken van een complexe begroting: jij behoudt het overzicht, schakelt snel en regelt wat nodig is.Je plant afspraken in, houdt de voortgang van projecten nauwlettend in de gaten en weet precies wat er speelt op locatie. Door situaties goed te analyseren, kom je snel tot passende oplossingen. Met jouw oog voor detail en gestructureerde werkwijze zorg je ervoor dat projecten binnen tijd, budget en volgens de gewenste kwaliteitseisen worden afgerond. Klanttevredenheid staat daarbij altijd voorop.Naast het coördineren van projecten houd je je ook bezig met:
  • Het verwerken van opnames en het bijhouden van de bijbehorende administratie;
  • Urenregistratie en het fiatteren van gewerkte uren van monteurs;
  • Het afstemmen van de personeelsplanning en het bespreken van bijzondere opdrachten met de planafdeling;
  • Het geven van advies aan opdrachtgevers en collega’s;
  • Het afhandelen van spoedklussen en het controleren van uitgevoerde werkzaamheden op kwaliteit.
Met jouw efficiënte aanpak en oplossingsgerichte houding ben je een onmisbare schakel in het succesvol afronden van elk onderhoudsproject.Functie-eisenWij zoeken een Coördinator dagelijks onderhoud die beschikt over:
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen de bouwsector
  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal Hbo-niveau, in de richting van bouwkunde
  • Kennis van bouwtechnische normen, materialen en technieken
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en een nauwkeurige werkwijze
  • Een oplossingsgerichte instelling en sterke communicatieve vaardigheden
ArbeidsvoorwaardenWij bieden:
  • Een 32 tot 40-urige werkweek
  • 20 vakantiedagen, 10 atv-dagen en 13 dagen individueel budget
  • Ruimte om te leren en door te groeien
  • Een leaseauto
  • Een laptop, smartphone en andere voorzieningen die je nodig hebt om je werk goed uit te kunnen voeren
Info over het bedrijfOnze opdrachtgever betreft een gerenommeerd familiebedrijf die actief is in het onderhoud en de renovatie van vastgoed. De organisatie heeft een sterke focus op duurzaamheid en zet zich in voor het verduurzamen van bestaand bezit. Ze werken voornamelijk in opdracht van woningcorporaties, zorginstellingen en overheidsinstanties.

Continu