
Technisch Support Engineer
- Hoofddorp, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Klanten ondersteunen: Klantvragen effectief afhandelen.
- Productsupport: Klanten adviseren bij productkeuze, ontwerp en gebruik van onze technische oplossingen.
- Tijdige leveringen garanderen: Zorgen dat oplossingen binnen de afgesproken tijd worden geleverd of alternatieven worden aangedragen.
- Informeren over veiligheidsvoorschriften: Voldoen aan alle veiligheidsrichtlijnen en regels, zonder uitzonderingen.
- Up-to-date houden ons CRM-systeem: Bijhouden van contact met onze klanten en ontwikkelingen bij technische vraagstukken. Ook commerciële kansen signaleren en opvolgen.
- Jezelf voortdurend ontwikkelen: Schneider biedt vele trainingen en opleidingsmogelijkheden. Onder meer over onze oplossingen en ook over trends in de markt, digitale tools, cybersecurity, duurzaamheid, time-management en veel meer.
- Taalvaardigheid: Je beheerst Nederlands en Engels.
- Relevante achtergrond: Je hebt minimaal een middelbare opleiding in Elektrotechniek of Werktuigbouwkunde, of hebt ervaring in een vergelijkbare functie.
- Digitale vaardigheden: Je hebt affiniteit met en interesse in werken met online tools en bent van nature nieuwsgierig naar digitale ontwikkelingen.
- Waarden hoog in het vaandel heeft: Jij kent onze vijf kernwaarden en staat er positief tegenover je hiervoor actief in te zetten.
- Uitdagingen aangaat: Jij denkt in oplossingen.
- Nauwkeurig is: Je benadert taken op een gedetailleerde manier.
- Gemakkelijk aanpast: Je hebt een flexibele en positieve mindset en gaat uitdagingen niet uit de weg.
- Verantwoordelijkheid neemt: Jij zorgt ervoor dat het gebeurt en komt je afspraken na.
- Vooruit denkt: Jij bent proactief.
- Kennis deelt: Je helpt klanten en collega’s met jouw kennis en ervaring.
- Samenwerking waardeert: Je gelooft in de kracht van teamwork.
+13% organic growth
150 000+ employees in 100+ countries
#1 on the Global 100 World’s most sustainable corporationsYou must submit an online application to be considered for any position with us. This position will be posted until filled.Schneider Electric aspires to be the most inclusive and caring company in the world, by providing equitable opportunities to everyone, everywhere, and ensuring all employees feel uniquely valued and safe to contribute their best. We mirror the diversity of the communities in which we operate, and ‘inclusion’ is one of our core values. We believe our differences make us stronger as a company and as individuals and we are committed to championing inclusivity in everything we do.At Schneider Electric, we uphold the highest standards of ethics and compliance, and we believe that trust is a foundational value. Our Trust Charter is our Code of Conduct and demonstrates our commitment to ethics, safety, sustainability, quality and cybersecurity, underpinning every aspect of our business and our willingness to behave and respond respectfully and in good faith to all our stakeholders. You can find out more about our Trust CharterSchneider Electric is an Equal Opportunity Employer. It is our policy to provide equal employment and advancement opportunities in the areas of recruiting, hiring, training, transferring, and promoting all qualified individuals regardless of race, religion, color, gender, disability, national origin, ancestry, age, military status, sexual orientation, marital status, or any other legally protected characteristic or conduct.