Logistiek Coordinator (Soesterberg/ 35K-46K)

Page Personnel

  • Amersfoort, Utrecht
  • € 35.000-46.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
  • Fungeren als intern en extern operationeel aanspreekpunt voor een keyaccount voor wat betreft serviceverlening, monitoren van orders en knelpunten, goederenstroom, facturatie, retour- en klachtenafhandeling en ad-hoc zaken;
  • Het verzorgen van de administratie waaronder voorraadmutaties, artikelstamgegevens, accijnsgegevens en facturatie;
  • Zorgen voor de opvolging en bewaking van interne operationele afspraken (afd. transport en warehouse) en operationele klantafspraken;
  • Opstellen en versturen van performance analyse/ KPI's volgens afspraak per klant, bespreken met de manager en het doen van voorstellen ter verbetering van de dienstverlening;
  • Zorgen voor een excellente klantbeleving;
  • Actief een bijdrage leveren aan continu verbeteren binnen de organisatie.
Werken bij een van de grootste logistiek dienstverleners van Nederland!Nieuwe stap in de logistieke sector met doorgroeimogelijkheden!
  • Commitment en passie voor de klant.
  • HBO werk- en denkniveauen bij voorkeur ervaring in een logistieke omgeving;
  • Je bent klantgericht, je hebt logistiek en commercieel inzicht en je kunt werken met deadlines en onder wisselende tijdsdruk.
  • Ervaring met klantcontact in een business-to-business omgeving.
  • Bij voorkeur enkele jaren werkervaring bij een logistiek dienstverlener of customer service ervaring in een food/beverage omgeving.
  • Je bent nauwkeurig en gestructureerd en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel Nederlands als Engels).
Onze klant is een logistiek dienstverlener gevestigd in het hart van Nederland. Het bedrijf biedt een breed scala aan logistieke diensten, waaronder opslag, distributie en transport, met een focus op de voedsel- en drankensector. Ze richten zich op het optimaliseren van de supply chain door innovatieve oplossingen aan te bieden, zoals duurzame logistiek en efficiënte transportmethoden.
  • Goed salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een hele fijne groep collega's en mooie herkenbare klanten;
  • Een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt;
  • Een academy met cursussen speciaal voor Customer service: opleidingstrajecten en persoonlijke ontwikkeling en groeimogelijkheden;
  • Vitaliteitsprogramma vanuit de organisatie!

Page Personnel