
Customer service medewerker
- 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
- € 15,61 per uur
- Tijdelijk
- Voltijds
In deze rol beantwoord je klantvragen via telefoon, e-mail en chat. Jij bent de vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn die vragen beantwoord, problemen oplost en informatie over producten en diensten levert. Je registreert en houdt klantinteracties bij in het systeem, zodat er altijd een helder overzicht is van de klanten. Maar je doet meer dan dat; je werkt samen met andere afdelingen om de klanttevredenheid naar nieuwe hoogten te brengen!Groeien in je rol
Je start met een salaris van € 15,61 per uur en dat is nog maar het begin. In deze functie heb je volop doorgroeimogelijkheden. Je krijgt persoonlijke begeleiding in jouw groeipotentie binnen de organisatie en de kans om je te specialiseren, bijvoorbeeld tot de tweedelijns customer service afdeling.Wie ben jij?
Jij bent een communicatieve krachtpatser met sterke probleemoplossende vaardigheden en een flinke dosis empathie. Je werkt minimaal op mbo4-niveau en bent klantgericht in alles wat je doet. Klanten kunnen altijd rekenen op jouw hulp, en jij gaat geen uitdaging uit de weg.Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan en deel uit te maken van ons team in Den Bosch? Solliciteer dan nu en ontdek wat het betekent om een verschil te maken!Wat wij bieden
- De ideale parttime baan vanaf 24 uur per week. Wil je meer uren maken? Dan kan dit natuurlijk ook;
- Een aantrekkelijk salaris van € 15,61 per uur;
- De mogelijkheid om te werken voor een inspirerende opdrachtgever in het hart van Den Bosch;
- Een functie met echte doorgroeimogelijkheden, zodat je je carrière kunt ontwikkelen;
- De kans om bij te dragen aan belangrijke levensbehoeften voor de inwoners van Brabant;
- Persoonlijke begeleiding om jouw groeipotentie binnen de organisatie te maximaliseren;
- De mogelijkheid om je te specialiseren, bijvoorbeeld in de tweedelijns customer service afdeling.
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring in klantenservice en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt een lange termijn visie en bent bereid je te verbinden aan onze organisatie.
- Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend;
In deze rol beantwoord je klantvragen via telefoon, e-mail en chat. Jij bent de vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn die vragen beantwoord, problemen oplost en informatie over producten en diensten levert. Je registreert en houdt klantinteracties bij in het systeem, zodat er altijd een helder overzicht is van de klanten. Maar je doet meer dan dat; je werkt samen met andere afdelingen om de klanttevredenheid naar nieuwe hoogten te brengen!Groeien in je rol
Je start met een salaris van € 15,61 per uur en dat is nog maar het begin. In deze functie heb je volop doorgroeimogelijkheden. Je krijgt persoonlijke begeleiding in jouw groeipotentie binnen de organisatie en de kans om je te specialiseren, bijvoorbeeld tot de tweedelijns customer service afdeling.Wie ben jij?
Jij bent een communicatieve krachtpatser met sterke probleemoplossende vaardigheden en een flinke dosis empathie. Je werkt minimaal op mbo4-niveau en bent klantgericht in alles wat je doet. Klanten kunnen altijd rekenen op jouw hulp, en jij gaat geen uitdaging uit de weg.Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan en deel uit te maken van ons team in Den Bosch? Solliciteer dan nu en ontdek wat het betekent om een verschil te maken!Wat wij bieden
- De ideale parttime baan vanaf 24 uur per week. Wil je meer uren maken? Dan kan dit natuurlijk ook;
- Een aantrekkelijk salaris van € 15,61 per uur;
- De mogelijkheid om te werken voor een inspirerende opdrachtgever in het hart van Den Bosch;
- Een functie met echte doorgroeimogelijkheden, zodat je je carrière kunt ontwikkelen;
- De kans om bij te dragen aan belangrijke levensbehoeften voor de inwoners van Brabant;
- Persoonlijke begeleiding om jouw groeipotentie binnen de organisatie te maximaliseren;
- De mogelijkheid om je te specialiseren, bijvoorbeeld in de tweedelijns customer service afdeling.
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring in klantenservice en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt een lange termijn visie en bent bereid je te verbinden aan onze organisatie.
- Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend;