Accountmanager GEO-informatie

Gemeente Deventer

  • Deventer, Overijssel
  • € 4.211-5.997 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 19 dagen geleden
Accountmanager GEO-informatieBen jij die gedreven collega met een scherp oog voor kwaliteitsverbetering en het optimaliseren van processen? Begrijp jij de onschatbare waarde van data? Dan is deze rol op jouw lijf geschreven als accountmanager GEO-informatie! Jouw verantwoordelijkheid? Dat is de doorontwikkeling van de Basisregistratie BAG, BGT, BRO en Kernregistratie BOR in Deventer in het nieuwe CIO-bureau.Opleidingsniveau: hbo
Aantal uren: 32 - 36 uur
Salaris: € 4211 tot € 5997 (schaal 11)
Vakgebied: IT / dataJouw werkSamen met je collega's binnen de vakgroep geo-informatie bouw jij aan ons stelsel van basis- en kernregistraties. Je werkt hiervoor veel samen met verschillende adviseurs en specialisten binnen en buiten onze organisatie. Al die activiteiten doen we natuurlijk zodat onze inwoners hier uiteindelijk weer optimaal gebruik van kunnen maken of profijt van hebben! Je creëert heldere procesverantwoordelijkheden en het bewaken van de kwaliteit binnen onze basisregistraties.Je bent de drijvende kracht achter het opstellen van rapportages die het management en de directie inzicht geven in de voortdurende kwaliteitsverbeteringen die we nastreven. Maar dat is niet alles. Je bent ook verantwoordelijk voor het verfijnen van beschrijvingen, afbakening en besluitvorming met betrekking tot de kernregistraties. Je bent de brug tussen Deventer en vergelijkbare gemeenten en landelijke netwerken, waarbij je contacten onderhoudt en kennis uitwisselt om te blijven innoveren.En laten we de essentie niet vergeten: jouw rol vereist een scherp oog voor de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied. Kortom, als accountmanager GEO-informatie bij de gemeente Deventer ben jij de sleutel tot het ontsluiten van waardevolle informatie en het creëren van een betere toekomst voor onze inwoners.Over jouJij bent een gedreven professional die gepassioneerd is over het verbeteren van de kwaliteit van basis- en kernregistraties. Met jouw ervaring en expertise ben jij vastbesloten om meetbare verbeteringen voor te stellen en succesvol door te voeren. Jij gelooft sterk in het belang van gemeentelijke kernregistraties en bent altijd op zoek naar manieren om hun kwaliteit continu te verbeteren. Het bedenken en implementeren van kwaliteitsinstrumenten en -processen geeft jou energie. Jouw doel is om de aandacht te blijven vestigen op de kwaliteit van registraties en zo bij te dragen aan een effectiever en efficiënter registratieproces.Jouw ervaringJe beschikt over:
  • Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van geo-data, IT of planologie
  • Minimaal 3 jaar ervaring binnen een vergelijkbare functie
Het teamDe collega's van Inrichting, Beheer en Leefomgeving, dat zijn echte doeners. Samen met inwoners en bedrijven zorgen we voor een leefomgeving waarin mensen prettig verblijven. Een team vol kennis en innovatie, over bijvoorbeeld geo-informatie, klimaatadaptatie en de energietransitie. Samen krijgen we veel initiatieven van de grond. Denk bijvoorbeeld aan een buitenruimte of mtb-route.Je krijgt bij ons ruimte om uit te proberen. Ruimte in het hoofd en in de agenda. We leren graag. Zelf nadenken, zelf oplossen. We houden van gezelligheid en hebben het goed met elkaar. Het team bestaat uit een goede mix van jong en oud. Jong talent is even waardevol als ervaren krachten.Ons aanbodHebben wij je interesse gewekt? Dit bieden wij jou:
  • Goede faciliteiten voor thuiswerken.
  • 27 vakantiedagen op basis van 36 uur.
  • Woon je verder dan 10 km van het werk en reis je met openbaar vervoer? Jouw reiskosten worden dan volledig vergoed.
  • Je ontvangt van ons een individueel keuzebudget van 17,05% van jouw bruto maandsalaris per maand. Boven op jouw salaris. Dit kun je laten uitbetalen op een moment wat jou uitkomt. En op een manier die voor jou het beste uitkomt. Wat dacht je van extra vakantiedagen, studiemogelijkheden of fiscale uitruil woon-werk verkeer!
  • Ontdek je potentieel bij ons! We reserveren een groot deel van ons budget voor opleiding en ontwikkeling, zodat je kunt blijven groeien in jouw loopbaan.
  • Een regeling betaald ouderschapsverlof.
  • Pensioenopbouw bij het ABP.
  • Bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
We werken flexibelWe kiezen op basis van ons werk wat een handige werkplek is. Soms is dat kantoor, een andere keer thuis, maar ook op locatie in de wijk, bij bewoners, organisaties of partners. We behouden het goede van thuiswerken en brengen dit in balans met werken op kantoor of een andere locatie. Dit noemen we toekomstgericht werken: we willen met plezier, veilig, in balans en effectief werken.Daarom kiezen voor DeventerDeventer is een gemeente met lef. Een gemeente van doen en durven, van handen uit de mouwen en voeten in de klei. Kom je werken bij de gemeente Deventer, dan doe je veel meer dan plannen maken op papier en overleggen achter gesloten deuren. Je gaat de deur uit, de historische stad en groene dorpen in. Onderzoeken, uitproberen, verder kijken, mogelijk maken. Dat doe je samen met de vrijdenkers, aanpakkers, dromers en uitvinders die onze gemeente van oudsher rijk is. Je gaat werken voor én met Deventenaren dus. Aan een historische gemeente met grootse toekomstplannen.Lijkt het je wat?Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Rene van Dijk via het telefoonnummer: 06-29378126. Solliciteren kan tot en met 5 mei via het digitale sollicitatieformulier. De gesprekken vinden plaats op dinsdagochtend 14 mei en woensdagmiddag 15 mei.We gaan niet in op acquisitie naar aanleiding van deze vacature.

Gemeentebanen