
Assistent accountmanagers vastgoed (28-32 uur)
- Almere, Flevoland
- Vast
- Deeltijds
- (Complex) agendabeheer
- Uitwerken van correspondentie, verslagen en rapportages
- Contact onderhouden met huurders, VvE’s en leveranciers
- Het voorbereiden, organiseren en notuleren van vergaderingen en andere bijeenkomsten, inclusief het regelen van de faciliteiten
- Ondersteunen bij het inwerken van nieuwe collega’s; (interne onboarding)
- Diverse administratieve werkzaamheden
- Samen met het accountteam de kwaliteit (van correspondentie etc.) naar huurders, onderhoudspartijen van de vastgoedportefeuille waarborgen
- Assisteren bij het opstellen en herzien van servicecontracten met leveranciers, waarbij ook contact met de betreffende partijen
- Aanspreekpunt binnendienst en (junior) technisch managers
- Voorbereiden en ondersteunen bij het afhandelen van complexe huurders- en klantvragen
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Meerdere jaren ervaring in een rol als Management Assistent, Secretaresse of vergelijkbaar;
- Je bent een spin in het web binnen het team en weet overzicht te houden van de werkzaamheden die binnen het team spelen en weet hierin prioriteiten te stellen;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Je kunt goed overweg met het MS Office pakket;
- Je bent zelfstandig en kunt goed plannen en organiseren.
- Een gevarieerde functie waarbij jouw standplaats Almere zal zijn
- Veel vrijheid om je eigen planning te maken en het werk in te delen. Werkplezier staat hoog in het vaandel
- Marktconform salaris (afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring) en een goede pensioenregeling
- Een actieve personeelsvereniging en wekelijks vers fruit op kantoor. En bovenal heel veel fijne en gezellige collega’s!
deBanenSite