
Secretarieel medewerker
- Amsterdam, Noord-Holland
- € 2.640-3.340 per maand
- Vast
- Deeltijds
- Beheren van de agenda: plannen en coördineren van afspraken en bijeenkomsten.
- Voorbereiden en notuleren van vergaderingen, inclusief het bewaken van actiepunten.
- Afhandelen van correspondentie, zowel digitaal als fysiek.
- Ondersteunen van administratieve processen zoals personeelsadministratie, archivering en voorraadbeheer.
- Optimaliseren van werkprocessen door verbeteringen voor te stellen en te implementeren.
- Salaris tussen (minimum) €2,640.00 Salaris (maximum) (optioneel) €3,545.46
- Tijdelijk contract met uitzicht op een vaste aanstelling
- Parttime functie voor 24 tot 32 uur per week
- Laptop en telefoon van de zaak
- Mobiliteitsvergoeding voor openbaar vervoer
- Maandelijkse internetvergoeding
- MBO 4 diploma in secretaresse-opleiding.
- Minimaal 2 jaar ervaring in een complexe werkomgeving.
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
- Bekwaam in plannen, organiseren en prioriteiten stellen.
- Teamspeler met een klantgerichte en resultaatgerichte instelling.