Campaign Manager

Omnicom Media Group

  • Nederland
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
OmnicomMediaGroup is een wereldspeler op het gebied van media, advertising en marketing performance en bestaat uit de labels PHD, OMD, Hearts & Science (de mediabureaus), Annalect (onze in-house tech hub) TRKKN (Google marketing partner) en TransAct (E-commerce). Ons doel is onze klanten nóg succesvoller te maken. Door ze te laten shinen op die plekken waar het opvalt. In de stortvloed van advertenties en informatie springen de campagnes van onze klanten eruit. Welke dat zijn? Wat denk je van McDonalds, Renault, Warner Bros en PepsiCo? Online, offline, van Instagram tot billboard, we raken mensen. En dat doen we zo goed dat het awards oplevert. De AMMA, SpinAward, Effie, SponsorRing, ze prijken allemaal in de prijzenkast van Omnicom Media Group.Ben jij een multi-tasker, iemand die het hoofd koel houdt en help je daarmee het team en de klant aan een geweldig eindresultaat? Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega, die als Campaign Manager wil bijdragen aan het servicen van tevreden klanten. Kom jij bij ons het verschil maken?Bij PHD is cultuur belangrijker dan al het andere. Onze cultuur is gebouwd op het DNA van onze mensen. Goedlachse strijders, ongelooflijke optimisten en eigenwijze teamspelers brengen de extra energie die PHD onderscheidt. Als jij perfect past binnen deze cultuur dan is PHD zeker iets voor jou!Het leven van een Campaign Manager bij PHDJe bent als Campaign Manager, veelal samen met een Communications Consultant en Communications Director, verantwoordelijk voor een mooi klantpakket. Binnen je rol zorg je ervoor dat alles soepel verloopt op jouw klanten. Je coördineert de inhoudelijke en administratieve implementatie van campagnes op o.a. social kanalen, display maar ook op radio, TV en Out of Home, alles in nauw overleg met het klantenteam.Je externe relaties bestaan natuurlijk uit contactpersonen bij de klant maar ook vaak uit contactpersonen bij reclame-, PR bureaus etc.Vanuit jouw centrale positie in de organisatie zorg je dus voor een excellente samenwerking tussen de verschillende afdelingen binnen PHD en bewaak je met plezier en volharding de deadlines. Een belangrijke taak en essentieel voor een goed verloop van elke campagne, voor zowel je team als voor de klant.Wij vinden het verder belangrijk dat je een open, nieuwsgierig persoon bent gericht op samenwerking die altijd meer wil weten, leren, denkt in oplossingen en vragen blijft stellen. Dat sluit namelijk perfect aan bij de kernwaarden van PHD waarin jij als werknemer centraal staat.Wat neem je mee
  • Je bent bewezen succesvol in het managen van projecten;
  • Je bent resultaatgericht, nauwkeurig en analytisch;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je vindt het leuk om in een team te werken;
  • Je bent nieuwsgierig en vindt media en marketingcommunicatie superleuk
  • Ervaring aan bureau of exploitant zijde is een pré;
  • Je hebt een passie om klanten te servicen samen met een multidisciplinair team
Wat bieden wij?
  • De allerleukste en beste collega's (referenties hiervoor zijn op te vragen);
  • Een goed salaris o.b.v. 37,5 uur;
  • 27 vakantiedagen + 2 vrij inzetbare dagen (Diversity days);
  • Laptop, telefoon- en reiskostenvergoeding;
  • Faciliteren thuiswerkplek;
  • Flexibele werktijden en hybride werken;
  • Mogelijkheid om 6 werken per jaar vanuit het buitenland te werken;
  • Bedrijfscatering met divers aanbod;
  • Alle vrijheid om je eigen bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het meest onderscheidende bureau van Nederland;
  • Een groot internationaal netwerk om mee te sparren;
  • Voldoende drankjes en dansjes tijdens onze Kwartaalborrel XXL (incl. optredens van BN'ers) en natuurlijk het legendarische kerstfeest.
Let´s go!Lijkt dit jou een mooie (vervolg)stap? Neem dan contact op met Talent Acquisition via werken@omnicommediagroup.com.

Omnicom Media Group