
Customer Success Manager
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
The roleContract: fulltime | locatie: Amsterdam, hybride | gesproken talen: Nederlands en EngelsDe functie
We zijn op zoek naar een gemotiveerd en nieuwsgierig persoon om ons Customer Success team in Amsterdam te versterken. Je hebt geen jarenlange ervaring nodig - als je vloeiend Nederlands en Engels spreekt, graag met mensen werkt en wilt leren over technologie en klantrelaties, leren wij je de rest.Wat je gaat doen
- Het eerste aanspreekpunt zijn voor onze klanten - vragen beantwoorden en hen helpen de juiste oplossingen te vinden.
- Ondersteun de onboarding van nieuwe klanten en zorg ervoor dat ze weten hoe ze onze tools en diensten moeten gebruiken.
- Help bij het voorbereiden van eenvoudige rapporten, presentaties en vergadernotities voor gesprekken met klanten.
- Werk nauw samen met onze verkoop- en serviceteams om ervoor te zorgen dat klanten tevreden en ondersteund worden.
- Ontdek kansen om de klantervaring te verbeteren en deel feedback met het team.
- Vloeiend in Nederlands en Engels (gesproken en geschreven).
- Sterke communicatieve vaardigheden en een vriendelijke, professionele omgangsvorm.
- Georganiseerd en in staat om uw tijd effectief te beheren.
- Enthousiast om meer te weten te komen over technologie, verkoopactiviteiten en klantsucces.
- Een positieve instelling en bereidheid om deel uit te maken van een samenwerkend team.
- Volledige training over onze producten, processen en klantenservice.
- Een ondersteunende teamomgeving waar je je carrière in tech kunt laten groeien.
- Kansen om meer verantwoordelijkheid op je te nemen terwijl je leert.
- Hybride werkmodel met ons kantoor in Amsterdam.