Bij Bidfood kun je jezelf zijn en is iedereen welkomElke dag maken wij klanten blij met de lekkerste ingrediënten, jouw bijdrage hieraan is essentieelMet meer dan 2100 collega's zijn wij een grote familie. Teamwork is de basis van ons succesVolop kans om jezelf te ontwikkelenLekker veel vrijheid en verantwoordelijkheid; dat voelt goed!Jij maakt het verschil in de foodserviceAls Medewerker Service & Support ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten én leveranciers. Of het nu gaat om een telefoontje, een WhatsAppje of een vraag mail, jij helpt snel, vriendelijk en doeltreffend. Geen vraag is jou te gek.Een vergeten product, een levering die net anders loopt dan gepland? Jij regelt het. Dankzij jouw oplossingsgerichte houding kunnen onze klanten zich blijven focussen op wat echt telt: hun gasten verrassen met heerlijk eten.Indien gewenst, werk je af en toe ook op zaterdag. Dat stemmen we natuurlijk goed met je af. Zo zorgen we er samen voor dat onze klantenservice altijd op rolletjes loopt, ook in het weekend.Commercieel talent?Heb jij naast je servicegerichte houding ook commercieel inzicht? Dan is er volop ruimte om je talent in te zetten binnen ons team voor telemarketing en retentie. Je belt bestaande klanten om ze nóg blijer te maken en zorgt ervoor dat ze bij ons blijven. Zo combineer je klantcontact met commerciële kansen!Dit ga je doen:Klanten helpen via telefoon, WhatsApp en e-mailVragen beantwoorden en bestellingen controleren of verwerkenProblemen oplossen en schakelen met andere afdelingen (zoals logistiek of sales)Klanten persoonlijk ontvangen bij ons afhaalpuntJij verdient: € 2.218 tot € 2.903 bruto per maand (inschaling doen we op basis van kennis en relevante werkervaring)Reiskostenvergoeding van €0,23 per km 10-25 km enkele reisLeuke extra's zoals Personeelskorting op je favoriete Bidfood productenEen contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverbandGezonde en gratis lunchJij ervaart: Veel leuke dingen (met collega's)Een goede sfeer en gezelligheid. Iedereen is welkom en voelt zich snel op zijn/haar gemak. Tenminste, dat zeggen onze collega's zelf ;)Een gezellig bedrijf dat bekend staat om het familiegevoel. Iedereen kent elkaar en we doen het samenVeel leuke dingen met je collega's. Bijvoorbeeld het bezoeken van horecabeurzen, het Horecafeest van het jaar, leuke uitjes en nog veel meerJij ontwikkelt: Jezelf!Elke dag zit vol kansen om jezelf te ontwikkelen. Pak ze allemaal!Volg meer dan 100 online trainingen van GoodHabitz. Van A tot en met Z, met GoodHabitz bouw je aan jouw toekomstLeer alles over de wereld van food en non-foodWord een salestijger dankzij trainingen en coaching van collega'sEnthousiast en klantgerichtEen ster in multitasken tussen verschillende taken en mensenIemand die snel denkt én handeltGraag onderdeel van een gezellig teamCommunicatief sterkDe Nederlandse taal goed machtig in woord en geschriftFlexibel, je werkt om de week op zaterdag