Parttime Klantenservice medewerker FrieslandCampina Meppel

YoungCapital

  • Meppel, Drenthe
  • € 24,00-29,00 per uur
  • Tijdelijk
  • Deeltijds
  • 17 dagen geleden
Klantgericht & klaar voor impact? Ga parttime aan de slag als klantenservice medewerker bij FrieslandCampina in Meppel!Wat ga je doen?Als klantenservice medewerker ben je de spil in het web als het gaat om klachtenafhandeling en documentbeheer. Je zorgt ervoor dat klanten tevreden zijn en dat alle documenten up-to-date zijn.Wat ga je doen?*Coördineert alle binnenkomende kwaliteitsklachten van A tot Z, zodat elke klant zich gehoord voelt*Zorgt voor klanttevredenheid op het gebied van klachten bewaken
  • Houdt het Documenten Beheer Systeem (DMS) actueel, zodat alle informatie klopt en makkelijk te vinden is
  • Ondersteunt bij diverse QA-taken, zoals interne audits en het beheren van kwaliteitssystemen
FrieslandCampina Kievit in Meppel maakt poedervormige ingrediënten voor de voedingsmiddelen- en kindervoedingsindustrie. Ze leveren wereldwijd en werken samen met klanten om nieuwe, functionele ingrediënten te ontwikkelen. Voedselveiligheid en kwaliteit staan hierbij voorop. Je komt terecht in een team waar jouw inzet en ideeën gewaardeerd worden.Belangrijke informatieHet betreft een tijdelijke functie van 12 oktober tot eind 2026. Startdatum kan ook eerder in overleg. Het is een parttime functie voor 24 uur in de week, in dagdienst.Wat wij bieden
  • Uurloon tussen €24,- en €29,-
  • Kilometervergoeding van €0,23 per KM of volledige OV-vergoeding
  • Direct pensioen vanaf dag één
  • Eindejaarsuitkering van 5%
  • Flexibele uitbetaling: wekelijks of per 4 weken
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden
Wat wij vragen:
  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol
  • Spreekt vloeiend Nederlands en goed Engels
  • Aantoonbare affiniteit met documentatie en Q systemen
  • Klantgericht en gericht op klanttevredenheid
  • Durft besluiten te nemen in een complexe omgeving
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO, Universiteit Plaats Meppel Werkuren per week 24 Dienstverbanden Parttime (overdag) Salarisindicatie Tussen €24,00 en €29,00 per uur Verantwoordelijk voor Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor klachtenafhandeling en documentbeheer. Gepubliceerd op 18-08-2025Wat ga je doen?Als klantenservice medewerker ben je de spil in het web als het gaat om klachtenafhandeling en documentbeheer. Je zorgt ervoor dat klanten tevreden zijn en dat alle documenten up-to-date zijn.Wat ga je doen?*Coördineert alle binnenkomende kwaliteitsklachten van A tot Z, zodat elke klant zich gehoord voelt*Zorgt voor klanttevredenheid op het gebied van klachten bewaken
  • Houdt het Documenten Beheer Systeem (DMS) actueel, zodat alle informatie klopt en makkelijk te vinden is
  • Ondersteunt bij diverse QA-taken, zoals interne audits en het beheren van kwaliteitssystemen
FrieslandCampina Kievit in Meppel maakt poedervormige ingrediënten voor de voedingsmiddelen- en kindervoedingsindustrie. Ze leveren wereldwijd en werken samen met klanten om nieuwe, functionele ingrediënten te ontwikkelen. Voedselveiligheid en kwaliteit staan hierbij voorop. Je komt terecht in een team waar jouw inzet en ideeën gewaardeerd worden.Belangrijke informatieHet betreft een tijdelijke functie van 12 oktober tot eind 2026. Startdatum kan ook eerder in overleg. Het is een parttime functie voor 24 uur in de week, in dagdienst.Wat wij bieden
  • Uurloon tussen €24,- en €29,-
  • Kilometervergoeding van €0,23 per KM of volledige OV-vergoeding
  • Direct pensioen vanaf dag één
  • Eindejaarsuitkering van 5%
  • Flexibele uitbetaling: wekelijks of per 4 weken
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden
Wat wij vragen:
  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol
  • Spreekt vloeiend Nederlands en goed Engels
  • Aantoonbare affiniteit met documentatie en Q systemen
  • Klantgericht en gericht op klanttevredenheid
  • Durft besluiten te nemen in een complexe omgeving
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO, Universiteit Plaats Meppel Werkuren per week 24 Dienstverbanden Parttime (overdag) Salarisindicatie Tussen €24,00 en €29,00 per uur Verantwoordelijk voor Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor klachtenafhandeling en documentbeheer. Gepubliceerd op 18-08-2025

YoungCapital