Functioneel beheerder

Karakter Traprenovaties & Interieurbouw

  • Ede, Gelderland
  • € 4.263 per maand
  • Contract
  • Voltijds
  • 4 uren geleden
We zoeken eenFunctioneel beheerder (product owner) zorgapplicaties voor 24-36 uur per week (uren in overleg), locatie EdeWaar kom je te werken?Je komt te werken op de afdeling Informatisering & Automatisering (I&A), bestaande uit 21 collega's, werkzaam in verschillende teams. Jij gaat aan de slag bij het team “zorgapplicatiebeheer” dat bestaat uit 7 medewerkers. Het beheerteam is een goed samenwerkend en betrokken team en speelt een sleutelrol bij het optimaal functioneren van de informatievoorziening binnen de zorg van Karakter. Een quote van een toekomstige collega:“Een verbetering van de processen of de inrichting van een applicatie kan zorgen voor meer gebruikersgemak voor behandelaren en daardoor werkplezier en tijdsbesparing. Daar doe ik het voor.”Wat ga je doen?Iedere dag wordt gewerkt aan het optimaliseren van de zorg. Jij zorgt ervoor dat zorgprocessen goed worden ondersteund door de zorgapplicaties en dat zorgvernieuwingen met minimale impact op de zorg worden doorgevoerd. Het is hierin belangrijk dat jij het overzicht hebt en in verbinding staat met zorgmedewerkers. Welke applicaties zijn er, welke processen, welke afspraken en welke leveranciers. Je zorgt dat je de vraag (achter de vraag) begrijpt en zet de stappen die nodig zijn om tot het juiste antwoord/oplossing te komen. Het EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) is in jouw werkzaamheden één van de belangrijkste applicaties. Je hebt als functioneel beheerder op zorgapplicaties de ambitie om als product owner te fungeren.Concreet houden je werkzaamheden in:
  • Opstellen van functionele eisen en ontwerpen door proces- en informatieanalyse om te komen tot de optimale inrichting van een zorgapplicatie;
  • adviseren over de optimale inrichting en het gebruik van de applicaties;
  • begeleiden van nieuwe en gewijzigde functionaliteiten door het testen, inrichten, implementeren en de adoptie van functionaliteiten;
  • je bent verantwoordelijk voor doorontwikkeling op zorgapplicaties en hebt contact met leveranciers over updates en wijzigingen. Je voert regie op leveranciers;
  • je volgt de ontwikkelingen in de markt van zorgsoftware en je bent alert op nieuwe mogelijkheden om de gebruikers te ondersteunen. Je doet vernieuwing voorstellen;
  • je draagt bij aan leercontent en instructies op zorgapplicaties om het juiste gebruik en adoptie van applicaties te borgen;
  • deelname aan informatiserings- en innovatieprojecten, waar je jouw kennis van de zorgapplicaties en beheeraspecten inbrengt;
  • je bent verantwoordelijk voor het oplossen van functionele storingen in zorgapplicaties.
Wat breng je mee?Voorop staat dat jij gedreven bent, een positieve energie hebt en zin om het beste te doen voor de zorg. Uiteraard is het fijn als jij elk boxje afvinkt, maar met de juiste motivatie en wil om te leren zien we graag je sollicitatie tegemoet!
  • hbo-werk- en denkniveau
  • sterk in proces- systeem- en informatieanalyse en in staat om op structurele wijze logische verbanden te leggen tussen verschillende (zorg)processen
  • ervaring met functioneel beheer (product owner is een pré)
  • ervaring binnen de zorg en GGZ is een pré
  • klantgericht, communicatief sterk, organisatiesensitief, proactief en zelfsturend
Wat bieden wij?
  • salariëring en overige arbeidsvoorwaarden conform de cao GGZ (FWG 50, maximaal € 4.263 bruto per maand op basis van 36 uur per week)
  • laptop, telefoon en mogelijkheid om thuis te werken (combinatie thuis- en op locatie)
  • vakantiegeld 8%, eindejaarsuitkering 8,33% en vakantiedagen 166 uur (op fulltime basis)
  • LFB (levensfasebudget) 35 uur (op fulltime basis) en pensioenfonds PFZW met premieverdeling 50-50 werkgever-werknemer
  • reiskostenvergoeding woon-werkverkeer conform cao en kilometervergoeding zakelijke kilometers € 0,36 bruto per kilometer
  • vitaliteitsregeling waarbij je een bijdrage kan ontvangen voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of contributie van een sportclub, opleidingsbudget en collectieve verzekeringen
Meer informatie of direct solliciteren
Interesse in deze functie? Stuur dan je CV en motivatiebrief in via de sollicitatiebutton. Voor inhoudelijke vragen kun je terecht bij Marcel van Grondelle, Manager Digitale Zorginnovatie, via 06 33 08 24 74. Heb je vragen over de wervingsprocedure? Neem dan contact op met corporate recruiter Matthias Weide, via 06 46 12 27 07. Bij indiensttreding vragen wij een verklaring omtrent gedrag van je. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Karakter Traprenovaties & Interieurbouw