Medior Support Engineer | ICT-dienstverlener | Regio Gooi & Vecht

Experis

  • Hilversum, Noord-Holland
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 14 dagen geleden
  • Beantwoorden van technische vragen en oplossen van problemen die door gebruikers worden gemeld via telefoon, e-mail en ticketsysteem.
  • Analyseren en diagnosticeren van hardware- en softwareproblemen.
  • Monitoren van systemen om proactief problemen te detecteren en verhelpen.
  • Uitvoeren van periodieke controles en onderhoudswerkzaamheden.
  • Beheren van gebruikersaccounts en toegangsrechten.
  • Assisteren bij de implementatie van nieuwe systemen en applicaties.
Ondersteunen bij migratie- en upgradeprojecten.Je komt te werken bij een professionele ICT-dienstverlener met een sterke focus op betrouwbaarheid, kennis en maatwerk. De organisatie ondersteunt klanten bij het optimaal inrichten, beveiligen en beheren van hun digitale werkomgeving.
Informatiebeveiliging speelt hierbij een belangrijke rol: systemen en processen worden voortdurend geëvalueerd en aangepast om te blijven voldoen aan de hoogste standaarden.
De ambitie is altijd gericht op lange termijn samenwerking met klanten, partners én medewerkers.

Experis