Media & Campagne Marketeer
NTI
- Leiden, Zuid-Holland
- € 3.615-4.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Zelf ontwikkelen, uitvoeren en optimaliseren van mediastrategieën en multichannel-campagnes gericht op merkbekendheid, voorkeur en conversie;
- Bepalen en verdelen van mediabudgetten over online en offline kanalen (o.a. social, display, radio, tv, YouTube, digital out of home, sponsoring en video-on-demand);
- Coördineren van de campagne-uitrol samen met mediabureau, interne specialisten en creatieve teams en vervolgens zelf actief de voortgang en resultaten sturen;
- Monitoren, analyseren en verbeteren van resultaten op basis van data, KPI’s en marktontwikkelingen;
- Verzamelen, analyseren en interpreteren van doelgroep- en marktdata, en deze inzichten vertalen naar concrete campagnestrategieën en acties;
- Ontwikkelen van nieuwe strategieën en creatieve concepten om met name de jonge doelgroep effectief te bereiken.
- €3615,- tot €4500 bruto per maand op basis van 40 uur;
- Collectieve pensioen- en arbeidsongeschiktheidsverzekering;
- Een thuiswerkplek én een flexplek op ons kantoor naast Leiden Centraal;
- Reiskostenvergoeding of NS businesscard en Leasefietsplan;
- Jaarlijks 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur, een feestdag naar keuze en de mogelijkheid om jaarlijks een baaldag in te zetten en 5 extra dagen te kopen;
- Onbeperkt gebruik maken van het ruime opleidingsaanbod binnen Salta Group en 6 studiedagen;
- Een informele werkcultuur: wij kunnen samen hard werken én houden van gezelligheid;
- Ondersteuning van je gezondheid: vers fruit op kantoor, vergoeding van de helft van je sportschoolabonnement, vergoeding voor een beeldschermbril, budgetcoaches en toegang tot mental health programma OpenUp;
- Minimaal hbo-werk- en denkniveau;
- 5–7 jaar ervaring met media- en campagnevoering in een multichannel omgeving;
- Ervaring in samenwerking met mediabureaus en kennis van zowel online als offline mediakanalen;
- Adverteren op YouTube, Meta en andere (sociale) mediakanalen is voor jou een piece of cake;
- Analytisch sterk: je weet data en inzichten te vertalen naar concrete optimalisaties;
- Resultaatgericht, communicatief vaardig en organisatorisch sterk.
Het team Merk & Media bestaat uit 9 medewerkers en werkt nauw samen met het andere Marketing team Digital & Performance. Het team richt zich op het versterken van de merkbekendheid en merkvoorkeur. Activiteiten die worden uitgevoerd zijn onder andere merkpositionering, contentontwikkeling, het ontwikkelen van merkcampagnes en mediaplanning en -inzet. Het team zal zich voornamelijk richten op LOI, maar werkt ook voor de kleinere labels; NTI-cursussen, Aalo en LOI Kidzz.Sollicitatieprocedure:Heb je nog vragen? Ik help je graag.Joy Payralbe RecruiterDe organisatieNTI, al ruim 80 jaar toonaangevend in particulier onderwijs en onderdeel van Salta Group, biedt een uitgebreid aanbod van meer dan 850 verschillende opleidingen om werkenden te ondersteunen in zowel hun persoonlijke als professionele ontwikkeling. Werken bij NTI staat gelijk aan vrijheid, flexibiliteit en ontwikkeling. En als het gaat om ontwikkeling, is er altijd ruimte voor meer. Als collega bij NTI krijg je niet alleen kansen om door te groeien, maar kun je ook kosteloos deelnemen aan opleidingen en trainingen uit het diverse aanbod van de Salta Group. Dus, als je niet alleen anderen wilt zien groeien, maar ook jezelf, dan hete we je van harte welkom.