
Stagiair(e) Customer Service
- Erp, Noord-Brabant
- Training
- Voltijds
- Je volgt een mbo-opleiding in de richting van zakelijke dienstverlening, accountmanager of vergelijkbaar;
- Je bent gedreven om jouw opgedane kennis om te zetten in de praktijk om zo jouw administratieve vaardigheden en commerciële inzichten te ontwikkelen;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
- Je kunt je vinden in onze kernwaarden; Innovation, Expertise, Ambitionen Passion;
- Je bent leergierig, zorgvuldig, proactief en hebt interesse in transport en logistiek;
- Je bent op zoek naar een meewerkstage voor een duur van ten minste 5 maanden.
- De kans om je te ontwikkelen in een dynamische, duurzame én internationale omgeving;
- Goede begeleiding door ervaren professionals die jou zullen stimuleren het beste uit jezelf te halen;
- Een enthousiast en innovatief team waarin jouw input gewaardeerd wordt;
- Veel ruimte om te leren, te experimenteren en initiatief te nemen;
- Natuurlijk een passende stagevergoeding.
- You are currently pursuing an secondary vocational education in commercial services, account management, or a similar field.
- You are motivated to apply your knowledge in practice and develop your administrative skills and commercial insights.
- You have a good command of both Dutch and English.
- You identify with our core values: Innovation, Expertise, Ambition, and Passion.
- You are eager to learn, precise, proactive, and interested in transport and logistics.
- You are looking for a hands-on internship lasting at least 5 months.
- The opportunity to develop yourself in a dynamic, sustainable, and international environment.
- Excellent guidance from experienced professionals who will encourage you to bring out the best in yourself.
- An enthusiastic and innovative team that values your input.
- Plenty of space to learn, experiment, and take initiative.
- And of course, an appropriate internship allowance.
deBanenSite