Customer Service Agent
DHL
- Oud-Gastel, Noord-Brabant
- € 2.434-3.400 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je bent contactpersoon voor de klant voor specifieke operationele vragen & problemen
- Je bewaakt de voortgang en de afhandeling van afwijkende diensten en producten (denk hierbij aan spoedbestellingen of speciale verzoeken)
- Het verzorgen van de administratieve afhandeling betreft customer service gerichte vragen, zoals verzoeken en klachten vanuit de klant
- Verantwoordelijk voor de juiste afhandeling, zowel administratief als communicatief, van de (douane) documentatie bij zendingen
- Op basis van prioriteit en datum indelen van de orders en deze vrijgeven in het systeem
- Je werkt nauw samen met je collega(‘s) in het warehouse
- Een fulltime functie
- Salaris in onze CAO 7 (tussen €2434,- en €3400,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring, doorgroeimogelijkheden tot €3795,-)
- Werktijden in dagdienst
- Reiskostenvergoeding
- Je treedt toe tot een multi-culturele organisatie die voorziet in diverse behoeften, om een inclusieve werkomgeving te creëren
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals CAO a la Carte: Een persoonlijk budget dat je kunt inzetten voor bijvoorbeeld: meer vakantie uren, een maandelijkse bruto uitbetaling, studiekostenregeling of vitaliteitsbudget
- Een werkplek bij de grootste en wereldwijde nummer 1 Logistieke Dienstverlener én werkgever van het jaar, wat volop kansen biedt om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien
- Je hebt ervaring met Microsoft Office, WMS & warehouse planning
- Je hebt (basis) kennis van douane documentatie
- Je werkt nauwkeurig en bent administratief goed onderlegd
- Je bent in staat om zelfstandig te werken en weet prioriteiten te stellen
- Je bent communicatief sterk en beheerst de Engelse taal uitstekend in woord en geschrift