Customer Service Agent

DHL

  • Oud-Gastel, Noord-Brabant
  • € 2.434-3.400 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Als Customer Service Agent ben jij de verbindende factor tussen onze eigen organisatie en de klant. Je hebt contact met verschillende partijen, denk hierbij aan het warehouse, de douane expediteur en vervoerders. Daarnaast heb je dagelijks contact met de klant over uiteenlopende zaken zoals zendingen, order issues, transport en relatiebeheer. Je biedt logistieke oplossingen aan die passen bij de wensen van de klant & DHL Supply Chain.Jouw plaats in de organisatieOnze vestiging in Oud Gastel beslaat circa 48.000 vierkante meter en valt in de Business Unit South West. We zijn op zoek naar een Customer Service Agent voor een nieuwe klant. Een zelfstandige rol, je geeft zelf geen leiding en rapporteert aan de Operations Support Manager.Jouw nieuwe baan als Customer Service AgentJe komt terecht in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. Je hebt te maken met diverse belangen (klant & organisatie), je hebt verschillende verantwoordelijkheden (denk hierbij aan Customer Service, stukje planning & transport en douane.Jouw taken bestaan o.a. uit:
  • Je bent contactpersoon voor de klant voor specifieke operationele vragen & problemen
  • Je bewaakt de voortgang en de afhandeling van afwijkende diensten en producten (denk hierbij aan spoedbestellingen of speciale verzoeken)
  • Het verzorgen van de administratieve afhandeling betreft customer service gerichte vragen, zoals verzoeken en klachten vanuit de klant
  • Verantwoordelijk voor de juiste afhandeling, zowel administratief als communicatief, van de (douane) documentatie bij zendingen
  • Op basis van prioriteit en datum indelen van de orders en deze vrijgeven in het systeem
  • Je werkt nauw samen met je collega(‘s) in het warehouse
Arbeidsvoorwaarden
  • Een fulltime functie
  • Salaris in onze CAO 7 (tussen €2434,- en €3400,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring, doorgroeimogelijkheden tot €3795,-)
  • Werktijden in dagdienst
  • Reiskostenvergoeding
  • Je treedt toe tot een multi-culturele organisatie die voorziet in diverse behoeften, om een inclusieve werkomgeving te creëren
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals CAO a la Carte: Een persoonlijk budget dat je kunt inzetten voor bijvoorbeeld: meer vakantie uren, een maandelijkse bruto uitbetaling, studiekostenregeling of vitaliteitsbudget
  • Een werkplek bij de grootste en wereldwijde nummer 1 Logistieke Dienstverlener én werkgever van het jaar, wat volop kansen biedt om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien
Wat zoekt DHL Supply Chain in een Customer Service Agent
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office, WMS & warehouse planning
  • Je hebt (basis) kennis van douane documentatie
  • Je werkt nauwkeurig en bent administratief goed onderlegd
  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en weet prioriteiten te stellen
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
Solliciteren & contactBen jij klaar voor deze nieuwe rol? Solliciteer dan direct door jouw cv te sturen via de knop 'Solliciteer'. Eerst nog vragen? Neem dan contact op met Agnes Bakker (Corporate Recruiter DHL Supply Chain) via agnes.bakker@dhl.comAcquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteldDisclaimer: Inclusie en DiversiteitBij ons streven we naar een inclusieve werkomgeving waarin gelijke kansen en respect voor diversiteit centraal staan. Discriminatie wordt niet getolereerd; sollicitanten worden beoordeeld op basis van kwalificaties, ervaringen en vaardigheden. Voldoe je niet aan alle gevraagde vaardigheden, maar zie je jezelf wel terug in deze functie? We zien je sollicitatie graag tegemoet zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden binnen onze organisatie.

DHL