
Manager
- Den Haag, Zuid-Holland
- € 2.419-2.929 per maand
- Contract
- Deeltijds
Heb jij een passie voor retail en een talent voor leidinggeven? Bij Kiosk op Den Haag Centraal zoeken we een enthousiaste assistent manager die ons team van 15 medewerkers in 4 verschillende winkels komt versterken.Jouw rol bij Kiosk
Als assistent manager ben jij onmisbaar. Samen met de filiaalmanager zorg je voor een positieve sfeer en een vlekkeloze service voor alle reizigers. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in de winkels, zoals voorraadbeheer, geldhandeling en het maken van roosters. Daarnaast coach en motiveer je jouw team om het beste uit zichzelf te halen.Werktijden:
Het is belangrijk dat je zelfstandig naar locatie kan komen. Doordeweeks begin je twee keer vroeg om 4:45 uur en werk je twee avonddiensten tot 2:00. We vragen je 32 tot 38 uur per week beschikbaar te zijn.Wat bieden wij jou?
Je krijgt een afwisselende baan vol verantwoordelijkheid op een actieve locatie. We bieden een inspirerende werkomgeving met volop mogelijkheden voor training en persoonlijke ontwikkeling. Er zijn zelfs doorgroeimogelijkheden naar de functie van filiaalmanager!Wat wij bieden
- Een goed salaris (horeca cao schaal V) tussen € 2.419 en € 2.929 bruto per maand o.b.v. 38 uur per week;
- Bij goed functioneren na 7 maanden een vast contract;
- Een tegemoetkoming in jouw reiskosten tot maximaal € 9,66 per dag of een NS-trajectkaart;
- Een goede pensioenregeling;
- Een goed inwerkprogramma met buddy-systeem en onboarding-app;
- Er is geen minimale opleiding vereist.
- Je hebt al ervaring met het coachen/leidinggeven van een team binnen een winkel/horeca omgeving;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
Heb jij een passie voor retail en een talent voor leidinggeven? Bij Kiosk op Den Haag Centraal zoeken we een enthousiaste assistent manager die ons team van 15 medewerkers in 4 verschillende winkels komt versterken.Jouw rol bij Kiosk
Als assistent manager ben jij onmisbaar. Samen met de filiaalmanager zorg je voor een positieve sfeer en een vlekkeloze service voor alle reizigers. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in de winkels, zoals voorraadbeheer, geldhandeling en het maken van roosters. Daarnaast coach en motiveer je jouw team om het beste uit zichzelf te halen.Werktijden:
Het is belangrijk dat je zelfstandig naar locatie kan komen. Doordeweeks begin je twee keer vroeg om 4:45 uur en werk je twee avonddiensten tot 2:00. We vragen je 32 tot 38 uur per week beschikbaar te zijn.Wat bieden wij jou?
Je krijgt een afwisselende baan vol verantwoordelijkheid op een actieve locatie. We bieden een inspirerende werkomgeving met volop mogelijkheden voor training en persoonlijke ontwikkeling. Er zijn zelfs doorgroeimogelijkheden naar de functie van filiaalmanager!Wat wij bieden
- Een goed salaris (horeca cao schaal V) tussen € 2.419 en € 2.929 bruto per maand o.b.v. 38 uur per week;
- Bij goed functioneren na 7 maanden een vast contract;
- Een tegemoetkoming in jouw reiskosten tot maximaal € 9,66 per dag of een NS-trajectkaart;
- Een goede pensioenregeling;
- Een goed inwerkprogramma met buddy-systeem en onboarding-app;
- Er is geen minimale opleiding vereist.
- Je hebt al ervaring met het coachen/leidinggeven van een team binnen een winkel/horeca omgeving;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.