
ASSISTANT STORE MANAGER
- Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Blijk geven van inzicht in commerciële tools om de commerciële en operationele managers te kunnen ondersteunen.
- De winkelprestaties verbeteren en de Winkelmanager ondersteunen bij het halen van budgetten en verwachtingen.
- Ervoor zorgen dat alle afdelingen in de winkel in lijn zijn met de visuele richtlijnen van het bedrijf.
- Toezicht houden op een tijdige en effectieve bevoorrading in de winkel.
- Deelnemen aan de planning en het beheer van het proces van de leveringen van voorraden en voorbereiding van de verkoop.
- De Winkelmanager ondersteunen bij het invullen van de veiligheidschecklist en de algemene dienstengids, en ervoor zorgen dat alle veiligheidsprocedures in de winkel worden gevolgd.
- Maandelijkse planningen voor de winkel opstellen en vakantiedagen beheren in overeenstemming met de zakelijke behoeften.
- Adequaat reageren op de wervingsbehoeften van de winkel en ervoor zorgen dat een eerlijk selectieproces wordt gevolgd.
- Nauw samenwerken met de Employee Experience Manager om ervoor te zorgen dat alle nieuwe en huidige medewerkers op alle afdelingen worden opgeleid en getraind.
- Vragen van klanten effectief oplossen en conflicten beheren.
- Het beleid voor gezondheid en veiligheid naleven.
- Het duurzaamheidsproject van het bedrijf promoten.
- Het vermogen om het goede voorbeeld te geven, medewerkers te motiveren en te ontwikkelen.
- Ervaring met het managen en ontwikkelen van een team, inclusief training en prestatiebeoordelingen.
- Initiatief om problemen proactief te identificeren en aan te pakken.
- Sterke organisatorische vaardigheden met effectieve delegatie- en multitaskingvaardigheden.
- Sterke numerieke vaardigheden voor het beheren van budgetten en prestatiecijfers.
- Bekendheid met retailmanagementsystemen, POS-systemen en andere relevante technologie.
- Inzicht in markttrends, commerciële dynamiek en concurrentielandschap.
- Minimaal 1-2 jaar ervaring in een managementfunctie bij de klantenservice.
- Sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Engels en/of Nederlands.
- Competitief salaris
- Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele carrièregroei
- Toegang tot Busuu voor het leren en ontwikkelen van talen
- 25% personeelskorting in al onze merken
- Benefits at Work-platform voor meer kortingen
- 5 weken vakantie per jaar
- Reiskostenvergoeding
- Demonstrate understanding of commercial tools to be able to support the commercial and operations managers.
- Improve store performance and support the Store Manager to reach budgets and expectations.
- Ensure all departments across the store are in line with the company’s visual guidelines.
- Oversee replenishment is done in a timely and effective manner across the store.
- Participate In the planning and manage the process of the stock deliveries and sales preparation.
- Support the Store Manager in completing the security checklist and the general services guide and to ensure that all security procedures are followed in the store.
- Prepare monthly schedules for the store and manage holidays according to the business needs.
- React accordingly to the recruitment needs of the store, ensuring that a fair selection process is being followed
- Working closely with Employee Experience Manager to ensure that inductions and training are carried out for all new starters and current employees in all the departments.
- Resolve effectively customer queries and manage conflict.
- Comply with the Health & Safety Policy.
- Promote company’s sustainability project.
- Ability to lead by example, motivate, and develop employees.
- Experience in managing and developing a team, including training, and performance reviews.
- Initiative in identifying and addressing issues proactively.
- Strong organizational skills with effective delegation and multitasking abilities.
- Strong numerical skills for managing budgets and performance metrics.
- Familiarity with retail management systems, POS systems, and other relevant technology.
- Understanding of market trends, commercial dynamics, and competitor landscape.
- Minimum of 1-2 years' experience in a customer service management role.
- Strong verbal and written communication skills in English and/or Dutch.
- Competitive salary
- Opportunities for personal and professional career growth
- Access to Busuu for Language Learning and Development
- 25% employee discount in all our Brands
- Benefits at Work platform for more discounts
- 5 weeks of vacation per year
- Travel allowance