
Manager SAP Finance
- Amstelveen, Noord-Holland
- € 5.000-6.700 per maand
- Contract
- Voltijds
- Het managen van multidisciplinaire teams
- Het uitbreiden van van onze SAP-marktpropositie
- Het managen van kleine en grote SAP-projecten
- Begeleiden van veranderingen bij diverse klanten
- Het door ontwikkelen van onze SAP-diensten
- Minimaal 6 jaar ervaring als SAP consultant en/of ERP projectmanager
- Een academische (Master) opleiding afgerond, bij voorkeur Bedrijfskundige of Bestuurlijke Informatie
- Een sterk trackrecord op het gebied van ERP implementatieprojecten
- Een uitgebreid netwerk en relevante commerciële ervaring
- Je bouwt graag mee aan onze SAP-dienstverlening en bent echt een motivator
- Je bent bekwaam in Nederlands en Engels zowel verbaal als schriftelijk
- Brutomaandsalaris tussen €5.000,- en €6.700,- afhankelijk van je werkervaring, vakantiegeld, auto(vergoeding), winstuitkering, vaste onkostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding.
- Winstuitkering, vaste onkostenvergoeding en thuiswerkvergoeding.
- 30 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om meer dagen te kopen of je vakantiedagen te verkopen.
- Bij KPMG werken we hybride, een combinatie van zowel thuis als op kantoor.
- Een volledig ingerichte thuiswerkplek.
- Een leaseauto of een mobiliteitsregeling.
- Een laptop en iPhone die je ook privé mag gebruiken.
- Een flexibel pensioen zonder verplichte eigen bijdrage.
- Een uitgebreid aanbod van trainingen en opleidingen die bijdragen aan jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.
- Diversiteitsnetwerken op het gebied van pride, gender, ability, cultural diversity en generations die regelmatig verschillende activiteiten organiseren om verschil te vieren.
- Aandacht voor vitaliteit! Sporten op het kantoor in Amstelveen of korting op een sportschool bij jou in de buurt én toegang tot coaching, gezondheids- en vitaliteitprogramma’s.
- ‘Together’ is één van onze kernwaarden. Je kunt rekenen op verschillende sociale activiteiten zoals teamuitjes, borrels en evenementen samen met je collega’s.