
Medewerker Klantcontact Outbound
- Ede, Gelderland
- Vast
- Voltijds
- Het verwerken/omzetten van de afspraken met clienten in een efficiente personeels- en routeplannning van de Installateurs aan de hand van het planningsysteem.
- Het verwerken van van spoedaanvragen binnen de gestelde afspraken (SLA).
- Het maken van afspraken met de clienten/eindgebruikers over gewenste installaties, storingen of overige service-opdrachten
- Het dagelijks volgen, controleren en waar nodig bijsturen van de Installateurs, als het gaat om het uitvoeren van de gemaakte planning.
- Terugkoppeling geven over de aandachtspunten/ het functioneren van de Installateurs aan de Teamleider Logistiek.
- Terugkoppeling geven over gerapporteerde ervaringen bij cliënten / met producten aan Product management.
- Het maken van dag rapportages, voornamelijk voor interne doeleinden.
- Het beantwoorden en afhandelen van inkomende telefonie.
- Het verrichten van diverse administratieve handelingen zoals het toewijzen van bedrijfsauto's en het plannen van onderhoud van deze bedrijfsauto's.
- Het werken conform de meest recente werkinstructies.
- Werken conform het ISO managementsysteem (ISO-9001 en ISO-27001) van FocusCura.
- Aandragen van verbeteringen in processen, informatie en systemen binnen de afdeling.
- Actieve deelname aan de Lean stand ups.
- Samenwerken: Actieve bijdrage leveren aan een gezamenlijk resultaat of probleemoplossing, ook wanneer de samenwerking een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is.
- Flexibel gedrag: Indien zich problemen of kansen voordoen de eigen gedragsstijl veranderen teneinde het gestelde doel te bereiken.
- Kwaliteitsgerichtheid: Hoge eisen stellen aan kwaliteit van (eigen) producten en diensten en zelf daar naar handelen
- Resultaatgerichtheid: Actief en gedreven zijnom bepaalde resultaten en doelstellingen te halen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.
- Stressbestendigheid: Effectief blijven presteren onder tijdsdruk, bij tegenslag, teleurstelling of tegenspel.
- Een fulltime functie waarin je zinvol werk kan verrichten binnen een prettige, informele en uitdagende werkomgeving. De functie geeft je de mogelijkheid om lokaal veel impact te hebben, terwijl de ASSA ABLOY organisatie zorgt voor een bron van kennis, support en ontwikkelmogelijkheden.
- We bieden een marktconform salaris, 26 vakantiedagen en deelname aan de pensioenregeling.
- We bouwen aan teams met diversiteit en inclusiviteit en moedigen iedereen aan die zichzelf ziet werken bij ons, te reageren. Laat je profiel achter en reageer niet later dan 30 juli 2025.
- Om er zeker van te zijn dat je privacy is gewaarborgd, vragen we je via onze website of social mediakanaal te reageren. Indien je vragen hebt over de positie of de procedure, stuur een e-mail naar Anna Zielinska-Widel op anna.zielinskawidel@assaabloy.com.
Our people have made us the global leader in access solutions. In return, we open doors for them wherever they go. With nearly 63,000 colleagues in more than 70 different countries, we help billions of people experience a more open world. Our innovations make all sorts of spaces - physical and virtual - safer, more secure, and easier to access.As an employer, we value results - not titles, or backgrounds. We empower our people to build their career around their aspirations and our ambitions - supporting them with regular feedback, training, and development opportunities. Our colleagues think broadly about where they can make the most impact, and we encourage them to grow their role locally, regionally, or even internationally.As we welcome new people on board, it's important to us to have diverse, inclusive teams, and we value different perspectives and experiences.LZ Ede, NL, 6717Customer Service & Contact Center OperationsNo Travel RequiredAssociate31-Jul-2025