
Helpdeskmedewerker ICT
- Steenwijk, Overijssel
- € 3.300-3.750 per maand
- Vast
- Voltijds
Als Helpdeskmedewerker ICT krijg je de kans om je skills verder te ontwikkelen binnen een innovatieve en lerende organisatie.Ben jij de redder in nood bij elke IT-vraag in je familie?
“Heb je ‘m al opnieuw opgestart, pap?” is jouw standaardzin, en tweestapsverificatie uitleggen doe je met gemak. LAN, WAN en het volledige Officepakket hebben geen geheimen voor jou.Als dit bekend klinkt hebben wij dé uitdaging voor jou!Als Helpdeskmedewerker ICT ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s met technische vragen. Je zorgt ervoor dat onze infrastructuur soepel draait en draagt bij aan de continuïteit en prestaties van onze systemen. Jouw taken:
- Je helpt collega’s met hun ICT-vragen en denkt actief mee in oplossingen;
- Je installeert, onderhoudt en beheert hard- en software;
- Je registreert en documenteert meldingen zorgvuldig en lost ze waar mogelijk zelf op;
- Je schakelt met je collega’s van het ICT-team bij complexere vraagstukken.
- Je beschikt minimaal over een MBO-niveau 4 ICT-opleiding (voorkeur richting beheer)
- Je hebt een goede beheersing over de Nederlandse en Engelse taal.
- Je bent servicegericht.
- Je gaat oplossings- en resultaatgericht te werk.
- Je bent geduldig, stressbestendig en werkt nauwkeurig.
- Je kunt goed in een team functioneren.
- Je hebt kennis van LAN, WAN, Microsoft-producten en TOPdesk.
- Ervaring op een ICT-helpdesk is een pré.
- Salaris conform CAO KRI en Aanvullende Afspraken Arbeidsvoorwaarden DYKA B.V. (afhankelijk van opleiding en ervaring tot €3.753,53 bruto per maand);
- Vakantietoeslag van 8%;
- 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen (op basis van 40 uur per week);
- Secundaire arbeidsvoorwaarden als een reiskostenvergoeding, gratificatie van 3%, collectieve pensioenregeling en mogelijkheid tot deelname aan onze collectieve zorgverzekering;
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
- Een werkomgeving met fijne collega’s!