Senior Systeembeheerder bij Argos Zorggroep - Schiedam
Futures.Works
- Schiedam, Zuid-Holland
- Vast
- Voltijds
- Je bewaakt en optimaliseert de systeemperformance van meerdere omgevingen van A tot Z. Denk aan producten als Windows Server, Azure(AD), VMware, Citrix, Hyper-V, Intune, Office 365, Exchange, Endpoint Manager;
- Je handelt zelfstandig en op gestructureerde wijze (ITIL) 2e en 3e lijns meldingen af die telefonisch of per mail binnenkomen;
- Je registreert, analyseert en volgt incidenten en aanvragen op vanuit TOPdesk. De focus ligt nu nog op Citrix werkplekken en komt in de toekomst te liggen op de Cloud werkplekken vanuit Microsoft 365. Dit met aandacht voor de algemene systeem- en netwerkperformance- en security;
- Je rolt installaties, configuraties, patches en updates uit met de laatste tooling en technieken;
- Je draagt zorg voor back-up management, antivirus oplossingen en andere security optimalisatie;
- Je draagt zorg dat de CMDB op orde is en voert regelmatig periodieke controles hierop uit. Je verbetert continue de ICT-omgeving en denkt na over toekomstige changes/verbeteringen die je met het team wilt uitvoeren;
- Je verhelpt ICT-storingen op de Argos Zorggroep (zorg)locaties en verzorgt waar nodig updates en patches voor de ICT infrastructuur;
- Bij incidenten buiten je expertise schakel je met desbetreffende leveranciers en coördineer je de werkzaamheden;
- Uitvoeren van diverse werkplekbeheer-gerelateerde werkzaamheden, interne projectopdrachten en het installeren, configureren en updaten van lokale ICT-hardware.
- Een werk- en denkniveau vergelijkbaar met een MBO niveau 4 ICT beheer opleiding of hoger;
- Enige kennis en ervaring met het werk als (skilled) IT-servicedeskmedewerker en systeembeheerder in een Office 365 en/of Citrix omgeving;
- Je hebt ervaring met Office 365 beheer waar je accounts weet aan te maken, rechten weet toe te kennen vanuit Endpoint Manager en meer;
- Ervaring met enkele van de volgende producten of vergelijkbare zijn wenselijk: Azure(AD), Office 365, Exchange(online), Intune, AutoPilot, Citrix, Xenapp / Netscaler, RES/ Ivanti Workspace Control, Veeam, Airwatch, Microsoft Windows Server 2012 (en nieuwer), VMware, Hyper-V en TOPdesk;
- Ervaring met 2e en 3e lijns incidenten en storingen waarbij je zelfstandig troubleshoot en indien nodig leveranciers inschakelt;
- Je bent te omschrijven als communicatief, proactief, verantwoordelijk, zelfstandig, klantgericht en bovenal een teamplayer;
- In het bezit van een B-rijbewijs.
- Een leuke baan van 36 tot 40 uur per week bij een organisatie waar werkplezier bovenaan staat;
- Een goed salaris en een goede pensioensregeling;
- Je wordt gestimuleerd om te groeien in je rol- en als persoon middels een breed aanbod aan trainingen en cursussen en coaching door Robin, onze manager Leren en Ontwikkelen;
- Een auto, laptop en een mobiele telefoon;
- Het jaarlijkse Crystal ICT weekend weg en andere bedrijfsuitjes.