Order Management - Customer Service
Page Personnel
- Amsterdam, Noord-Holland
- € 36.000-45.600 per jaar
- Tijdelijk
- Voltijds
- Verwerken van orders en bewaken van levertijden voor exportklanten.
- Controleren en bewaken van het gehele orderverwerkingsproces, van invoer tot facturatie.
- Onderhouden van klantcontacten met betrekking tot vragen over orderverwerking en levertijden.
- Opstellen van offertes voor reserveonderdelen.
- Administratieve afhandeling van klachten.
- Analyseren van huidige werkprocessen en voorstellen doen voor verbeteringen.
- Algemene administratieve en ondersteunende taken op de afdeling.
- Communiceren met andere afdelingen, vervoersbedrijven en agenten voor soepele leveringen.
- Mbo+/HBO werk- en denkniveau.
- Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (Duits is een pré).
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een orderverwerkingsproces.
- Commercieel, flexibel, proactief, zelfstandig, accuraat en resultaatgericht.
- Kennis van Microsoft Office, ervaring met SAP is een pré.
- Een positieve instelling en het vermogen om kansen te zien en oplossingsgericht te denken.
- Jaarcontract, maar de insteek is om een duurzame arbeidsrelatie aan te gaan
- Een dynamische werkomgeving waarin jouw bijdrage wordt gewaardeerd.
- Een collegiale, informele sfeer met korte communicatielijnen.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.
- Een marktconform salaris, afgestemd op jouw kennis en ervaring.
- Deelname aan een collectieve pensioenregeling.
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot deels thuiswerken.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen (bij een fulltime dienstverband).