Order Management - Customer Service

Page Personnel

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • € 36.000-45.600 per jaar
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
  • Versneld solliciteren
  • Verwerken van orders en bewaken van levertijden voor exportklanten.
  • Controleren en bewaken van het gehele orderverwerkingsproces, van invoer tot facturatie.
  • Onderhouden van klantcontacten met betrekking tot vragen over orderverwerking en levertijden.
  • Opstellen van offertes voor reserveonderdelen.
  • Administratieve afhandeling van klachten.
  • Analyseren van huidige werkprocessen en voorstellen doen voor verbeteringen.
  • Algemene administratieve en ondersteunende taken op de afdeling.
  • Communiceren met andere afdelingen, vervoersbedrijven en agenten voor soepele leveringen.
Een per directe start voor een innovatief bedrijf in Amsterdam|Veel mooie doorgroeimogelijkheden!
  • Mbo+/HBO werk- en denkniveau.
  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (Duits is een pré).
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een orderverwerkingsproces.
  • Commercieel, flexibel, proactief, zelfstandig, accuraat en resultaatgericht.
  • Kennis van Microsoft Office, ervaring met SAP is een pré.
  • Een positieve instelling en het vermogen om kansen te zien en oplossingsgericht te denken.
De klant is een toonaangevende fabrikant van innovatieve en hoogwaardige verpakkingsmachines.
  • Jaarcontract, maar de insteek is om een duurzame arbeidsrelatie aan te gaan
  • Een dynamische werkomgeving waarin jouw bijdrage wordt gewaardeerd.
  • Een collegiale, informele sfeer met korte communicatielijnen.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.
  • Een marktconform salaris, afgestemd op jouw kennis en ervaring.
  • Deelname aan een collectieve pensioenregeling.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot deels thuiswerken.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen (bij een fulltime dienstverband).

Page Personnel