Wat ga je doen?Heb jij een passie voor ICT en zou je graag iets voor de zorg willen betekenen?Als ICT Helpdeskmedewerker speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van klanten. Onze opdrachtgever ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor o.a. huisartsen en apothekers. Als ICT Helpdeskmedewerker help je de klant verder op weg door ze zo goed mogelijk te helpen met hun vragen of een storing zo snel mogelijk op te lossen.Jouw werkzaamheden:
Klantvragen analyseren en oplossen via telefoon en portaal;
Een sterke relatie opbouwen met de klanten en bijdragen aan een optimale samenwerking.
Verantwoordelijkheid nemen voor het nakomen van afspraken en meedenken over innovaties;
Verdiepen in complexe storingen en deze kennis eigen maken, overdragen en jezelf blijven ontwikkelen;
Elke dag opnieuw streven naar de beste service.
Wat bieden wij?Onze opdrachtgever is een organisatie die in beweging is en waar een informele cultuur heerst. Gebak staat regelmatig in de kantine en er worden verassende bedrijfsuitjes en -feestjes georganiseerd. Daarnaast krijg je de ruimte om initiatief te nemen, flexibel te opereren en jezelf te ontwikkelen. Je kunt als ICT Helpdeskmedewerker verder het volgende verwachten:
Direct op contract met zicht op een contract voor onbepaalde tijd;
Salaris dat varieert tussen € 2.500 en € 3.200 (afhankelijk van ervaring);
Mogelijkheid tot deels thuiswerken;
Reiskostenvergoeding van 0,23 per kilometer;
26 vakantiedagen (mogelijkheid om meer te kopen) en 8,33% vakantiegeld;
Persoonlijk budget van 500 + budget voor opleidingen.
Wat vragen wij?Als ICT Helpdeskmedewerker werk je zelfstandig in een team en ben je verantwoordelijk voor het contact met de klanten. Het is daarom belangrijk dat je vraagstukken en problemen eigenhandig oplost. Wat we verder van je verwachten::
Je hebt een service gerichte instelling en affiniteit met Zorg en ICT;
Je bent bereid om voor de klant een stapje extra te doen;
Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
Je hebt HBO werk- en denkniveau;
Je bent 32, 36 of 40 uur per week beschikbaar;
Werkdagen maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 18:00 (deels thuiswerken mogelijk);
Voor welk bedrijf werk je? Onze opdrachtgever helpt zorgorganisaties aan toegankelijke informatie in een snel veranderende wereld. Al meer dan veertig jaar maken ze software die vertrouwelijke (patiënten)informatie slim digitaliseert. Het geheim? Ze verbinden de ervaring van zorgverleners met de expertise van hun eigen ICT-specialisten.Hoe kun je solliciteren? Is dit de functie voor jou? Zie jij jezelf werken als ICT Helpdeskmedewerker? Of heb jij nog vragen over de functie? Laat het Martin weten via 06 - 14 22 53 48 of mail jouw CV naar info@cirrus.nl zodat wij contact met jou kunnen opnemen.Korte omschrijving Ben jij een echte vraagbaak die niet schrikt van technische vragen? Ga jij door tot het probleem helemaal opgelost is? Dan zoeken wij jou!