
Project Manager Supply Chain & Commerce
- Zwaagdijk, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
Project Betrokkenheid: Deelnemen aan initiatieven gericht op het realiseren van optimale groei en het uitvoeren van de Supply Chain business- en veranderagenda. Samenwerking met interne en externe stakeholders is cruciaal.
Doelrealisatie: Bijdragen als expert om projectdoelen te bereiken op het gebied van kosten, serviceniveaus en groei, waarbij je zorgt voor naleving van scope, tijd en budget.Dit wordt jouw teamHet verschil maken bij een speler in de wereldtop van de logistiek. Dat doe je bij Action Supply Chain Support & Processes. Ons team is de drijvende kracht achter de processen, systemen en optimalisaties binnen Supply Chain. Uitdagend, zeker als je bedenkt dat ons Supply Chain netwerk zich in rap tempo uitbreidt. En dat doe je samen met collega project managers, subject matter experts en vertegenwoordigers van de Business. In deze functie ben je teamlid van de afdeling Project Office en rapporteer je aan de Manager Portfolio en Project Office.Dit ben jijJouw Eigenschappen:
- Assertief en krijg energie van samenwerkingsgericht probleemoplossen.
- Praktisch, met sterke leiderschapsvaardigheden, en in staat om projecten van begin tot eind te leiden.
- Een natuurlijke mensenmens, in staat om stakeholders te inspireren en projecten succesvol te implementeren.
- Proactief met een cross-departementale visie en een mentaliteit van aanpakken.
- Kalm onder druk, met het vermogen om duidelijke richting te geven en het overzicht te behouden.
- Bachelor's degree in Supply Chain Management, Bedrijfskunde of vergelijkbaar.
- Ervaring met meerdere complexe projecten, bij voorkeur in supply chain of retail.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een multidisciplinaire, internationale, snelgroeiende en dynamische omgeving.
- Sterke analytische vaardigheden met het vermogen om bruikbare inzichten uit data te halen.
- Ervaring met grootschalig verandermanagement en projectmanagement.
- Beheersing van het Engels op professioneel niveau.
- Je komt te werken in het team van professionals in een internationale omgeving. Action heeft ruim 2900 winkels in 12 Europese landen en opent iedere week een aantal nieuwe filialen. De snelle groei van de organisatie zet zich continu voort. Niet alleen Action is groeiende, maar ook voor jou zijn er doorgroeimogelijkheden om je te kunnen ontwikkelen binnen het bedrijf.
- Jaarlijkse bonus op basis van persoonlijke en zakelijke doelstellingen
- 24 vakantiedagen met de mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (op basis van 38 uur per week)
- Een tijdelijk contract met de intentie om je op termijn een vast contract te bieden
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om maximaal 40% thuis te werken, natuurlijk in afstemming met je team en leidinggevende
- 15% personeelskorting op je aankopen bij Action
- Een goede pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en reiskostenvergoeding
- Onze recruiter bekijkt jouw sollicitatie en komt zo snel mogelijk bij je terug.
- We nodigen je uit voor een eerste sollicitatiegesprek.
- We willen je graag beter leren kennen, daarom vragen we je om een online assessment te maken.
- We nodigen je uit voor een tweede gesprek en bespreken je onder andere je assessment.
- Zien we het allebei zitten? Dan worden wij nieuwe collega's!