Customer Service Manager

I-recruiting

  • Arnhem, Gelderland
  • € 3.200-4.000 per maand
  • Contract
  • Voltijds
  • 14 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Certima™ is een toonaangevend, wereldwijd erkend certificeringsorgaan dat diensten levert op het gebied van audits en certificering binnen de voedselketen. Zij zijn op zoek naar een toegewijde Customer Service Manager in Nederland om het team te versterken.De Customer Service Manager is verantwoordelijk voor een portefeuille van klanten, met een belangrijke focus op het opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties en het ondersteunen van klanten gedurende de volledige levenscyclus van onze diensten. De Customer Service Manager zorgt voor soepele, professionele en conforme interacties met klanten vóór en tijdens het audit- en certificeringsproces. De Customer Service Manager fungeert als een belangrijke schakel tussen klanten, auditors en het technische team en bewaakt hoge standaarden op het gebied van transparantie, nauwkeurigheid en efficiëntie.Belangrijkste verantwoordelijkheden:· Leidinggeven aan de klantenservice en zorgen voor uitstekende klantcommunicatie en serviceverlening.· Toezicht houden op klantonboarding, offertes, contractbeheer en auditschema’s.· Klanttevredenheid monitoren, escalaties afhandelen en verbeteringen implementeren.· Samenwerken met technische teams en beslissingsmakers binnen certificering.Belangrijke competenties:· Klantgerichtheid: Vermogen om klantbehoeften te begrijpen, vertrouwen op te bouwen en oplossingen te bieden, terwijl compliance wordt gewaarborgd.· Communicatie: Uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden; duidelijk kunnen communiceren met klanten, auditors en toezichthouders.· Organisatie & samenwerking: Vermogen om te multitasken, prioriteiten te stellen en te coördineren. Een echte teamspeler.· Analytisch denken & probleemoplossing: Proactieve aanpak bij het oplossen van klantproblemen en het verbeteren van processen.Wat zij bieden:· Een dynamische functie bij een modern en snelgroeiend bedrijf, met een informele en stimulerende werksfeer.· De kans om deel uit te maken van een gepassioneerd en toegewijd internationaal team van professionals.· Een marktconforme beloning bestaande uit een vast deel (€3.200 – €4.000 bruto) en een prestatiegerichte bonus.· Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.· Hybride werkmodel (ongeveer 80% thuiswerken).Geïnteresseerd?Enthousiast geworden? We zien je sollicitatie graag tegemoet! Heb je vragen over de vacature? Neem dan gerust contact met ons op!Stuur ons je CV en vul het volgende formulier in:Certima heeft het recruitment proces uitbesteed aan I-recruiting B.V. Dat betekent dat het eerste telefonische contact met I-recruiting zal zijn. Indien je in het functieprofiel past, wordt jouw CV (inclusief gespreksverslag) doorgestuurd naar Certima. Zij zullen eventuele vervolggesprekken met je voeren.
Bij de juiste match treed je rechtstreeks in dienst bij Certima!

I-recruiting