Inkoper Facilitair
Inkoper Facilitair
- Zuid-Holland
- € 3.300-4.300 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- Ondersteunen en uitvoeren van het tactische inkoopproces voor facilitaire en technische producten en diensten;
- Offertes aanvragen, beoordelen en vergelijken op prijs, kwaliteit en levertijd;
- Onderhandelen met leveranciers over condities en contractuele afspraken;
- Verantwoordelijk voor het uitvoeren en optimaliseren van het indexatie- en bonusproces
- Bijdragen aan het opzetten en onderhouden van leveranciersrelaties;
- Meedenken over verbeteringen in het inkoopproces en het gebruik van data in inkoop;
- Signaleren van marktontwikkelingen en trends binnen jouw vakgebied;
- Samenwerken met collega’s van onder meer techniek, facilitair beheer en finance.
- Een bruto maandsalaris tussen € 3.300,- en € 4.300,- op basis van fulltime dienstverband (afhankelijk van ervaring);
- 27 vakantiedagen;
- Netto onkostenvergoeding;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Reiskostenvergoeding (afhankelijk van woon-werkafstand);
- Mogelijkheid tot hybride werken;
- Een goede pensioenregeling en collectieve zorgverzekering.
- Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Facility Management of Inkoop;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als inkoper, bij voorkeur in een facilitaire omgeving;
- Goede communicatieve vaardigheden en onderhandelingsvaardigheden;
- Je werkt nauwkeurig en hebt de nodige Excel skills en affiniteit met data
- Een professionele, maar nuchtere werkhouding.
ROC