
Medewerker Afsprakenbalie Gemeente Amsterdam
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Deeltijds
- Bezoekers met een afspraak doorverwijzen naar de juiste balie en bezoekers zonder afspraak helpen door hen naar de inloopbalie te verwijzen of een afspraak voor hen te maken;
- Mindervaliden begeleiden naar de balies of hun afspraak om ervoor te zorgen dat zij goed geholpen worden;
- Toezicht houden op een ordelijk verloop bij de loketten en indien nodig corrigerend optreden;
- Bezoekers algemene uitleg geven over het gebruik van de computers in de wachtruimte;
- Actief bijdragen aan het continu verbeteren van de dienstverlening vanuit jouw eigen praktijkervaring.
- Een salaris tussen €15,92 en €17,86 bruto per uur;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Een parttime dienstverband van 20-32 per week;
- Reiskostenvergoeding: €0,10 per kilometer met de auto, €0,15 voor lopen of fietsen, en €0,21 met het OV (max. 45 km per reis);
- Directe opbouw van pensioen, 8,33% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering (dertiende maand);
- Een scholingsbudget om jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling te ondersteunen.
- MBO-diploma in een relevante richting;
- Ervaring in een klantgerichte functie;
- Sterke communicatieve en empathische vaardigheden;
- Flexibel en stressbestendig in hectische situaties;
- Vaardig met Microsoft Office en baliesoftware.
- Je bent flexibel inzetbaar op alle andere stadsloketten in Amsterdam mocht dit nodig zijn