
Administratief medewerker klantenservice
- Enschede, Overijssel
- Vast
- Voltijds
- Nieuwe accounts controleren tijdens het onboarding proces van restaurants;
- Administratieve taken zoals adreswijzigingen afhandelen;
- Credit/debit facturen aanmaken voor restaurants;
- Claims afhandelen van bijvoorbeeld de politie;
- Je hebt voornamelijk contact per mail, maar soms ook telefonisch;
- Je werkt nauw samen met andere afdelingen van onze customer service en ook met de afdeling finance;
- Je hebt een ondersteunende rol voor onze internationale customer service.
- Gestructureerd en binnen protocollen werken ervaar jij als prettig, maar je durft ook zeker beslissingen te nemen;
- Je vindt administratief werk uitdagend en raakt niet gauw uitgekeken;
- Integriteit en betrouwbaarheid zijn zeer belangrijk in deze functie. Jij bezit beide eigenschappen;
- Mbo+ of hbo werk- en denkniveau;
- Uitstekende kennis van de Nederlandse en goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Jij hebt affiniteit of ervaring met Customer Finance.
- Flexibiliteit staat zeker in jouw woordenboek. Onze afdeling CS-Admin is geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 20:30 uur. Je bent bereid om 50% van je diensten op kantoor te werken. Afhankelijk van wat wij vragen, kan je je hieraan aanpassen.