
Administratief medewerker klachtenanalyse
- Didam, Gelderland
- € 2.700-3.400 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- • Fulltime
- • Didam
- • MBO 2
- Registreren, opvolgen en afhandelen van klantklachten.
- Analyseren van terugkerende klachten en signaleren van verbeterpunten.
- Bijhouden en beheren van de klachtenadministratie.
- Bewaken van tijdige en correcte klachtenafhandeling.
- Ondersteunen bij kwaliteitscontrole en interne audits.
- Meedenken over procesoptimalisatie en kwaliteitsverbetering.
- Registreren, opvolgen en afhandelen van klantklachten.
- Analyseren van terugkerende klachten en signaleren van verbeterpunten.
- Bijhouden en beheren van de klachtenadministratie.
- Bewaken van tijdige en correcte klachtenafhandeling.
- Ondersteunen bij kwaliteitscontrole en interne audits.
- Meedenken over procesoptimalisatie en kwaliteitsverbetering.
- Salaris: €2.700 - €3.400 bruto per maand (o.b.v. 40 uur).
- Een tijdelijk contract met uitzicht op vast dienstverband.
- Reiskostenvergoeding van €0,19 per km.
- Doorgroeimogelijkheden binnen een groeiend en innovatief bedrijf.
- Een collegiale werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Beschikbaar voor 32-40 uur per week.
- Goede beheersing van Nederlands, Engels en Duits.
- Administratief sterk, nauwkeurig en gestructureerd.
- Proactief, zelfstandig en kwaliteitsgericht.
- Ervaring met Microsoft Office, met name een uitstekende beheersing van Excel.
- Affiniteit met kwaliteitssystemen, kwaliteitscontrole en klachtenregistratie.