Administratief Coördinator - Markets

KPMG

  • Amstelveen, Noord-Holland
  • € 2.530-4.045 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 21 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Bedrijfsomschrijving
  • Ondersteun salesprojecten en relatiemanagement met actuele en complete data.
  • Stel een tweewekelijkse interne nieuwsbrief op voor de Markets-organisatie.
  • Organiseer en bereid accountmanagement meetings voor, inclusief opvolging van acties.
  • Leg acties en afspraken vast in systemen en bewaak de voortgang.
  • Verleen secretariële ondersteuning bij interne events en vergaderingen.
VacatureomschrijvingBen jij de administratieve accurate duizendpoot met oog voor commercie? Voor onze afdeling Markets zijn wij op zoek naar een administratieve medewerker. Jij biedt inhoudelijke ondersteuning op projecten en sales, coördineert, denkt vooruit, ontzorgt en regelt. Kortom, jij bent de onmisbare schakel van de afdeling.Je komt te werken in onze Markets organisatie. De Markets organisatie bestaat uit een enthousiast team van ongeveer 45 medewerkers. Het is een ambitieuze groep mensen verantwoordelijk zijn voor sales en sales ondersteunende activiteiten binnen KPMG.In deze functie ben je verantwoordelijk voor de administratieve en commerciële ondersteuning van het Markets team. Je zorgt dat lijsten die gebruikt worden voor relatiemanagement activiteiten en pipelinemanagement compleet en up to date zijn. Je bent verantwoordelijk voor het maken van een 2-wekelijkse interne Markets nieuwsbrief. Je helpt bij de organisatie en voorbereiding van accountmanagement meetings en je zorgt er proactief voor dat acties worden opgepakt en nagejaagd. Ook zorg je ervoor dat de acties worden vastgelegd in de systemen. Daarnaast ondersteun je bij diverse interne events en lever je algemeen secretarieel support zoals het vastleggen van de acties bij vergaderingen.Je communiceert zowel binnen als buiten de organisatie in het Nederlands en in het Engels. Je bent accuraat, houdt overzicht, verwerkt effectief diverse informatiestromen, denkt mee en zorgt dat alles ongemerkt op rolletjes loopt. Behalve meedenken, denk je ook vooruit. Je moet in staat zijn tactvol en vriendelijk, maar ook kordaat en efficiënt op te treden. Het spreekt voor zich dat betrouwbaarheid en integriteit daarbij essentiële kenmerken zijn.Functie-eisen
  • Je hebt een afgeronde commerciële en/of administratieve opleiding.
  • Je hebt 1–3 jaar werkervaring, bij voorkeur in professionele dienstverlening.
  • Je beheerst Nederlands en Engels uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt ruime ervaring met MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
Aanvullende informatie
  • Brutomaandsalaris tussen € 2.530,- en € 4.045,- afhankelijk van je werkervaring, winstuitkering, een vaste onkostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding van € 2,40 per gewerkte dag.
  • Een flexibel pensioen zonder verplichte eigen bijdrage.
  • 30 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om meer dagen te kopen of je vakantiedagen te verkopen.
  • Bij KPMG werken we hybride, dus een combinatie van zowel thuis als op kantoor.
  • Een volledig ingerichte thuiswerkplek.
  • Een laptop en iPhone die je ook privé mag gebruiken.
  • Een uitgebreid aanbod van trainingen en opleidingen die bijdragen aan jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.
  • Diversiteitsnetwerken op het gebied van pride, gender, ability, cultural diversity en generations die regelmatig verschillende activiteiten organiseren om verschil te vieren!
  • Aandacht voor vitaliteit! Sporten op het kantoor in Amstelveen of korting op een sportschool bij jou in de buurt én toegang tot coaching, gezondheids- en vitaliteitprogramma’s.
  • ‘Together’ is één van onze kernwaarden. Je kunt dus rekenen op verschillende sociale activiteiten zoals teamuitjes, borrels en evenementen samen met je collega’s.

KPMG