Senior Servicedeskmedewerker | Den Bosch | 3000

Experis

  • 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Als Senior Servicedeskmedewerker binnen de IT-servicedesk:
  • Breng je structuur aan in het dagelijkse werk en stuur je het team operationeel aan, inclusief planning en taakverdeling;
  • Zorg je voor een volledige afhandeling van incidenten, verzoeken en wijzigingen volgens ITIL-processen en bewaak je de naleving van SLA's;
  • Bied je remote ondersteuning aan Europese locaties via FreshService en los je technische problemen op, zowel op afstand als op locatie;
  • Coach en motiveer je teamleden, geef je input voor beoordelingsgesprekken en stimuleer je procesverbeteringen;
  • Beheer je service management tools, stel je SLA's en rapportages op en bevorder je de adoptie van Microsoft Teams en andere applicaties.
Deze organisatie is actief in meer dan 50 landen en levert innovatieve, duurzame technologische oplossingen binnen een gespecialiseerde sector. Er wordt gewerkt vanuit een modern en open kantoor, waar een familiaire sfeer heerst. Teamwork, innovatie en zelfstandigheid staan centraal, en er is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groeimogelijkheden.

Experis