(Senior) Communications Consultant

Omnicom Media Group

  • Nederland
  • Vast
  • Voltijds
  • 30 dagen geleden
OmnicomMediaGroup is een wereldspeler op het gebied van media, advertising en marketing performance en bestaat uit de labels PHD, OMD, Hearts & Science (de mediabureaus), Annalect (onze in-house tech hub) TRKKN (Google marketing partner) en TransAct (E-commerce). Ons doel is onze klanten nóg succesvoller te maken. Door ze te laten shinen op die plekken waar het opvalt. In de stortvloed van advertenties en informatie springen de campagnes van onze klanten eruit. Welke dat zijn? Wat denk je van McDonalds, Renault, Warner Bros en PepsiCo? Online, offline, van Instagram tot billboard, we raken mensen. En dat doen we zo goed dat het awards oplevert. De AMMA, SpinAward, Effie, SponsorRing, ze prijken allemaal in de prijzenkast van Omnicom Media Group.PHD is op zoek naar een (Senior) Media Consultant die online en offline media droomt. Ben jij positief ingesteld en durf jij buiten de gebaande paden te denken en te adviseren? Ga jij geen uitdaging uit de weg en heb je de moed te staan voor jouw mening en aanpak? Is mediastrategie voor jou gesneden koek, lees dan verder.Bij PHD is cultuur belangrijker dan al het andere. Onze cultuur is gebouwd op het DNA van onze mensen. Goedlachse strijders, ongelooflijke optimisten en eigenwijze teamspelers brengen de extra energie die PHD onderscheidt. Als jij perfect past binnen deze cultuur dan is PHD zeker iets voor jou!Het leven van een Sr. Communications Consultant bij PHDJe bent de ultieme media connector voor de merken waar je voor werkt en de specialisten die je aanstuurt. Je hebt uitstekende kennis van het (digitale) media ecosysteem en de rol die media speelt in het dagelijks leven van de consumenten. Daarnaast heb je een intrinsieke motivatie om te begrijpen hoe het brein van de consument werkt. Je bent gedreven om deze kennis om te zetten in volledig geïntegreerde mediaplannen voor je klanten. Het klantenpakket voor deze functie bestaat uit internationale accounts, waaronder een toonaangevend luxury merk.Je belangrijkste verantwoordelijkheden:
  • Media Strategie en Planning: Jij stelt voornamelijk zelfstandig de mediastrategie op en presenteert deze aan de klant. Indien nodig zijn er uiteraard zijn er genoeg collega's die je hierbij kunnen ondersteunen. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de totale media advisering aan onze klanten. Je maakt hierbij optimaal gebruik van de input van alle specialisten.
  • Klant Management: je bent inhoudelijk aanspreekpunt van de klant, zorgt voor een uitstekende relatie en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Je bent daarbij ook verantwoordelijk voor het procesmanagement van de campagnes en de dagelijkse business op een klant.
  • Team Management: jij bepaalt hoe hoog de lat ligt. Je brieft alle disciplines en inspireert en coacht de specialisten. Je bent kritisch op input van anderen en bewaakt de kwaliteit van de output.
Wat krijg jij ervoor terug?
  • De allerleukste en beste collega's (referenties hiervoor zijn op te vragen);
  • Alle vrijheid om je eigen bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het meest onderscheidende bureau van Nederland;
  • Een goed salaris met voldoende mogelijkheden om mooie stappen te maken.
  • 29 vrije dagen per jaar (27 vakantiedagen + 2 vrij inzetbare Diversity Days).
  • Een reiskostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding.
  • Een laptop en een telefoonvergoeding.
  • De mogelijkheid om 6 weken per jaar vanuit het buitenland te werken.
  • Wij faciliteren een ergonomische thuiswerkplek.
  • Wij werken hybride (60% kantoor en 40% thuis).
  • Het behalen van certificeringen en het volgen van cursussen via het Onelearning platform.
  • Informele uitjes en activiteiten, zoals de Kwartaalborrel XXL en het legendarische kerstfeest.
  • Gratis bootcampen;
  • Voldoende drankjes en dansjes tijdens borrels en natuurlijk het legendarische kerstfeest;
  • And more:)
Om deze functie succesvol te kunnen vervullen heb jij:
  • Een afgeronde HBO of WO opleiding (bij voorkeur in de richting van Communicatie, Media, Marketing of Gedragswetenschappen);
  • Minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Engels is voor deze functie geen must maar een nice to have.
  • Ervaring met project- en clientmanagement;
  • Een energieke persoonlijkheid, sterke social skills en een gezonde dosis humor.
Let´s go!Herken jij jezelf hierin en ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn? Solliciteer dan snel!Vragen? Neem dan gerust contact op met Ryan van Talent Acquisition via werken@omnicommediagroup.com.

Omnicom Media Group