
Commercieel medewerker binnendienst - Large Accounts
- Almere, Flevoland
- Vast
- Voltijds
- het begeleiden en adviseren van onze klanten in het offerte- en besteltraject.
- het dagelijkse "reilen en zeilen" van een klant- en contractportefeuille en hiermee first point of contact zijn voor operationele vragen van onze klanten.
- het bepalen van de juiste klantbehoefte en daaropvolgend het verkopen van Athlon producten.
- het enerzijds genereren van een hoge klanttevredenheid en anderzijds commercieel resultaat.
De beste versie worden van jezelf. Heel normaal bij Athlon, want al onze collega's draaien op een gezonde dosis ambitie. Wat jij meeneemt als commercieel medewerker binnendienst voor minimaal 32 uur per week? Sowieso jouw veerkracht, commerciële drive en resultaatgerichtheid. Ook heb je de drive om continu de vraag achter de vraag te ontdekken om zo tot de beste oplossing te komen voor de klant.Daarnaast beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau.
- 2 tot 4 jaar werkervaring in een commerciële binnendienst functie óf de leasebranche is een pre.
- de drive om invulling te geven aan een excellente organisatie.
- verantwoordelijkheidsgevoel en kijk je verder dan je eigen klant portefeuille.
Athlon is altijd in beweging, net als jij. Om mee te groeien in onze snel veranderende wereld kijken we continu hoe jij elke dag het beste uit jezelf kan halen. Het creëren van een optimale werkplek die past bij jou is daarvan een belangrijk onderdeel.Naast het opbouwen van een (internationale) carrière kun je als commercieel medewerker binnendienst, op basis van 38 uur per week, rekenen op een:
- bruto jaarsalaris tot € 50.065,- op basis van 38 uur (inclusief vakantiegeld en 13e maand).
- employee budget van € 340,- bruto per maand op basis van 38 uur. Dit zet je bijvoorbeeld in voor een mobiliteitsregeling, extra salaris of extra vrije dagen.
- uitstekende pensioen regeling.
- potentiële bonus tot 10% van je jaarsalaris inclusief vakantiegeld en 13e maand (de bonus is 100% gebaseerd op Mercedes-Benz bedrijfsresultaten).
- dertiende maand.
- vakantietoeslag van 8% en minimaal 26 vakantiedagen.
- contract van twaalf maanden met uitzicht op een vast dienstverband.
- een uitgebreid thuiswerkpakket.
- Laptop.
- vitaliteitsregeling.
- een ontspannen werkomgeving in een nieuw ingericht kantoor dat volledig is aangepast aan hybride werken. Ons kantoor is een plek om te verbinden en ontmoeten met een gezellig bedrijfsrestaurant, levendige tafeltennis- en tafelvoetbalcompetitie en diverse sportfaciliteiten.
- regelmatig een team- of bedrijfsborrel vaak gecombineerd met een (sportieve) activiteit vooraf.
- Benefits at Work (hiermee kun je flink besparen dankzij leuke kortingen op mode, elektronica, dagjes uit en meer).
- namens alle nieuwe medewerkers worden er twee bomen geplant door
meer. Daar kun je ook het CSR rapport van 2022 downloaden. * Let's OpenUp: voor jouw mentale welzijn. Bij Athlon vinden we het belangrijk dat je mentaal goed in je vel zit en de beste versie van jezelf kan zijn. Daarom werken we samen met OpenUp, een online platform voor mentaal welzijn. Via dit platform, kan je onbeperkt en kosteloos in gesprek met een psycholoog, mindfulness beoefenen en op je eigen tempo aan je mentale welzijn werken met o.a. check-ins, online programma's en masterclasses.Een plek voor iedereenBij Athlon geloven we in diversiteit op de werkvloer en dat er een plek is voor iedereen. Wij geven jou de ruimte om je unieke talenten in te zetten en stimuleren je dan ook om te solliciteren. We willen je graag leren kennen en zien of we aan je behoefte kunnen voldoen zodat je deel kan uitmaken van ons team. Athlon is een inclusieve werkgever en we grijpen elke gelegenheid aan om onbewuste vooroordelen uit ons recruitmentproces te verwijderen. Dit omvat het bieden van trainingen voor alle (hiring)managers om ervoor te zorgen dat ze op de juiste manier werven. Voel je daarom niet verplicht om foto's, je leeftijd/geboortedatum of geslacht op je CV te vermelden. voor meer informatie.Route naar jouw nieuwe baan
Dus commercieel medewerker binnendienst ga zelf achter het stuur zitten. Ga voor beheren en onderhouden van klantrelaties en klanten meenemen in de veranderende wereld van mobiliteit. Hoe? Solliciteer vóór 18 september 2025, daarna is deze vacature gesloten.Jouw sollicitatieprocedure ziet er zo uit:
- Past je profiel bij de functie, dan nemen wij telefonisch contact met je op voor een intake.
- Zijn we allebei enthousiast? Dan volgt een digitaal eerste sollicitatiegesprek.
- Een online assessment is onderdeel van de selectieprocedure.
- Tijdens het tweede sollicitatiegesprek hebben we het uitgebreider over de inhoud van de functie.
- Hebben we een match? Dan ontvang je het voorstel met de arbeidsvoorwaarden in je inbox.
- Integrity, Openness and Respect
- Inspired, Empowered and Diverse People
- Customer Focus
- Commitment to Excellence
- Financial & Social Responsibility
- Sustainability