Salarisadministrateur

Flagship Amsterdam

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • € 2.750-3.400 per maand
  • Contract
  • Voltijds
  • 24 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Over Flagship:Flagship Amsterdam is een jonge en snelgroeiende rederij in het centrum van Amsterdam. Wij bieden zowel publieke rondvaarten als privé vaarten aan op onze prachtige open sloepen en klassieke salonboten. We begonnen in 2017 met drie boten, zijn sindsdien gegroeid naar meer dan 53 boten en we groeien nog steeds! Jaarlijks verwelkomen we mensen van meer dan 55 nationaliteiten, waarbij we het hele jaar door cruisen met de hulp van ons jonge & ambitieuze team met meer dan 400 (seizoen)medewerkers.Wat ga je doen?Als salarisadministrateur bij Flagship Amsterdam ben je verantwoordelijk voor alle administratieve taken met betrekking tot salarisverwerking binnen een dynamische omgeving. Dit biedt een uitdagende kans om deel uit te maken van een ambitieus bedrijf.Het betreft een zelfstandige functie waarbij je ondersteuning krijgt van een externe partij op het gebied van salarisadministratie en van de manager. In de huidige fase van het bedrijf werken we hard aan het schaalbaar maken en automatiseren van veel processen.De ideale kandidaat vindt het leuk om binnen een jong team te werken en is enthousiast over het optimaliseren van processen binnen NMBRS. Ook is hij/zij bereid om suggesties te doen voor aanpassingen in de huidige bedrijfsvoering om de salarisadministratie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.Verantwoordelijkheden:
  • Zorgdragen voor een tijdige en correcte uitbetaling van alle medewerkers in loondienst (momenteel 200-250 medewerkers, in het hoogseizoen zijn dit er meer en in laagseizoen minder);
  • Bewaken van de deadlines voor salarisruns en collega's aansturen om tijdig benodigde informatie aan te leveren;
  • Uitvoeren van controle op het urenregistratiesysteem;
  • Controleren en beoordelen van mutaties in NMBRS;
  • Het optimaliseren van processen en protocollen en het informeren van de medewerkers;
  • Voorbereiden en inlezen van Excel-sheets met verschillende soorten data;
  • Tijdig invullen en versturen van binnengekomen informatieverzoeken en het doorvoeren van loonbeslagen;
  • Fungeren als vraagbaak voor collega's met betrekking tot salaris(systeem)gerelateerde vragen;
  • Meedenken over en uitvoeren van procesverbeteringen/automatiseringen;
  • Projectondersteuner bij de implementatie van een nieuw urenregistratiesysteem;
  • Daarnaast zul je ook ondersteunen bij ziekteverzuim;
  • Onderhouden van contact met de arbodienst en bewaken van de deadlines voor de Wet Poortwachter bij langdurig ziekteverzuim;
  • Bijdragen aan het opstellen van en controle op het Plan van Aanpak.
Wat we aanbieden:
  • 32 tot 40 uur per week;
  • Flexibele starttijden;
  • Salaris tussen €2750 en €3400 op basis van 40 uur per week (afhankelijk van je ervaring);
  • Sportuitjes en teambuilding met je collega’s;
  • Centraal gelegen kantoor op circa 15 minuten lopen van Centraal Station;
  • Een heerlijke verzorgde lunch op kantoor;
  • De mogelijkheid om je vaarbewijs te halen;
  • Reiskostenvergoeding (NS-Businesscard);
  • Gezellige vrij-mi-bo’s op kantoor;
  • De kans om te werken bij een award-winnend bedrijf, '#1 in de Top Overall Experiences in the world' van Tripadvisor;
  • Een informele maar professionele en internationale omgeving met ambitieuze collega's;
  • Gezellige bedrijfsfeesten met de hele organisatie;
  • Korting op al onze rondvaartervaringen en privé bootverhuur;
  • Een werklaptop.
Functievereisten:
  • Minimaal MBO4-diploma op het gebied van salarisadministratie;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Kennis van Excel;
  • Kennis van NMBRS is een pre;
  • Goed oog voor detail;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Theoretische en/of praktische kennis van de financiële en de fiscale wet- en regelgeving;
  • Ervaring met het opschalen en automatiseren van de salarisadministratie;
  • Basiskennis van Wet Poortwachter.

Flagship Amsterdam