Informatieanalist Release Trein van de directie WPI - Amsterdam
IF Solutions
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
OpdrachtomschrijvingDe opdracht van de Release Trein van de directie Werk, Participatie en Uitvoering is het creëren van een blijvend betrouwbare en samenhangende informatievoorziening met de daarbij behorende organisatie en bedrijfsvoering, die de primaire processen van de directie ondersteunt en een bijdrage levert aan de gemeente brede processen (zoals bijvoorbeeld dienstverlening en gebiedsgericht werken). Binnen de release trein verzorgt het Team 108 het beheer van applicaties op het gebied van informatievoorziening. De medewerkers uit het team werken volgens het SAFe model binnen de WPI Opgave Realisatie Trein.. Binnen dit Agile-team vindt zowel de vernieuwing als het reguliere beheer op de applicaties plaats.Werkzaamheden
- Ondersteunen van gebruikers, bijhouden van de registratie van meldingen, het beantwoorden van vragen en het oplossen van incidenten;
- Contact onderhouden met een diversiteit van ketenpartijen, leveranciers en eindgebruikers en het boeken van het gewenste resultaat;
- Het controleren van dataprocessen op datakwaliteit en het adviseren van Data engineers in de datamodellering van dataproducten.
Gemeentelijke organisatieDe gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.De opdrachtgever(s)Bij de directies Werk, Participatie en Inkomen (WPI) werken 2000 professionals die denkend vanuit de toegevoegde waarde voor Amsterdammers, dienstverlening op maat leveren. Inkomensconsulenten, klantbegeleiders Werk, handhavers, jobcoaches en schuldhulpverleners werken multidisciplinair en gebiedsgericht samen aan de opgaven die spelen binnen de verschillende stadsdelen. Ter realisatie van de doelstellingen van de nauw samenwerkende directies is het van belang om zo wendbaar mogelijk te blijven in het krachtenveld van onder andere de telkens wijzigende regelgeving, veranderende doelgroepen en aanscherpende wensen van het bestuur in combinatie met de ontwikkelingen en mogelijkheden van de technologie en de gekozen samenwerkingen.Competenties
- Toetsing van de competentie:
Laat blijken goed geïnformeerd te zijn over vakinhoudelijke, organisatorische, maatschappelijke, politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en weet deze effectief te benutten voor de eigen functie of organisatie. * Toetsing van de competentie:Samenwerken:
Levert een constructieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat, in het bijzonder aan de sfeer en de relaties binnen de groep of het team. * Toetsing van de competentie:Relatiebeheer:
Bouwt persoonlijke relaties op met klanten en andere contactpersonen, onderhoudt en benut ze. * Toetsing van de competentie:Initiatief:
Onderneemt zelfstandig actie. Signaleert kansen en zet deze om in verbeterings- en vernieuwingsacties, die bijdragen aan betere organisatieprestaties.
Duur: 01-10-2025 - 31-12-2025 met optie op verlenging
Standplaats: niet gespecificeerd
ZZP: onbekend
Aanbieden kan tot: 09 sep. 2025 (di.), 8:00
Datum eerste gesprek: nader te bepalenFunctie EisenEisen:
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel/technisch beheerder van de Oracle DBMS. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel/technisch beheerder van SAP Business Objects. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring met een Databricks omgeving in de rol van Databricks Analyst. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft kennis van het datamodel van Pink iSamenleving en Civision en ervaring met data extracties. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met TOAD-SQL, PL-SQL. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met de koppelvlakken tussen iSamenleving en Civision. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder in de afgelopen 10 jaar. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een wo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft WO Informatica diploma. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de applicaties iSamenleving en Civision. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 8 jaar werkervaring bij een Nederlandse gemeente, binnen Sociaal Domein. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar kennis van en ervaring met werken met de SAFe methodiek. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met werken in Topdesk. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met netwerkinfrastructuren, zoals mailprotocollen, certificaten, API configuraties. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
- An Employee Benefit Budget equivalent to 10% of your monthly income, which you can use according to your preferences. This budget allows you to purchase additional holiday days or make additional contributions to your pension.
- Flexible working hours and the possibility of location-independent work, depending on the team's planning.
- 100% reimbursement of commuting costs if you travel using public transportation. If you commute by car or motorcycle, you can opt for a commuting allowance.
- A pension scheme with a contribution rate of only 5% from your side.