Manager Customer Service
zvoove Group GmbH
- Hilversum, Noord-Holland
- Vast
- Deeltijds
Als deze waarden en cultuur jou aanspreken, en je wilt de komende jaren met ons meegroeien, dan nodigen we je van harte uit om te reageren op deze vacature!Je verantwoordelijkheden
- Je bent verantwoordelijk voor het creëren van een optimaal werkklimaat voor het leveren van excellente customer service
- Je ondersteunt Customer Service & Specialists collega’s waar nodig bij het verzorgen van excellente customer service door middel van kennisoverdracht en ondersteuning
- Je bent als Manager verantwoordelijk voor de aansturing en ontwikkeling van de Service consultants & Customer Specialists
- Je monitort telefonie en binnengekomen tickets, waarbij je indien nodig signaleert en acteert ter voorkoming van financiële schade voor HelloFlex
- Je signaleert en acteert op mogelijke upsell kansen, in samenwerking met de afdeling Customer Care
- Samen met de andere Customer Experience Managers zorg je voor een zo hoog mogelijk kennisniveau bij het Customer Experience team door middel van structurele kennisoverdracht en ondersteuning binnen CX
- Je bent (mede) verantwoordelijk voor een zo efficiënt mogelijk serviceproces en draagt daardoor direct bij aan het verhogen van onze klanttevredenheid
- HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring
- Minimaal 3 jaar ervaring in een servicegedreven functie
- Ervaring in de automatiserings- of uitzendbranche is een pré
- Ruime project- en planmatige werkervaring is een pré
- Commercieel en communicatief vaardig
- Diepgaande product- en branchekennis is een pré
- Perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Perfecte beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift