
Junior Customer Success Manager
- Den Haag, Zuid-Holland
- € 2.600-3.300 per maand
- Contract
- Deeltijds
Als Customer Success Manager bij LessonUp ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers. Je helpt dagelijks docenten via chat of mail met diverse vragen over het gebruik en beheer van LessonUp. Jij kent het platform van binnen en buiten en ontwikkelt je tot een echte productexpert. Vanuit jouw klantcontact weet je precies waar gebruikers tegenaan lopen, wat hen enthousiast maakt en wat beter kan.Je doet meer dan alleen vragen beantwoorden: je denkt actief mee over productverbeteringen, maakt hulpcontent zoals artikelen of korte video’s en levert waardevolle feedback aan ons productteam. Ook werk je mee aan ons ambassadeursprogramma en ondersteun je bij het organiseren van sessies en events. In alles wat je doet staat één ding voorop: docenten helpen het maximale uit LessonUp halen.Hoe ziet jouw dag eruit?Je begint je dag met een goede kop koffie (of thee) op ons mooie kantoor in Den Haag (De Titaan) of thuis. Je beantwoordt vragen van docenten via de chat of mail. De ene keer over het toevoegen van een quiz aan een les, de andere keer over het gebruik van onze AI-functies. Je plant een workshop in met een school en stemt af met één van onze docent-trainers. Tussendoor geef je feedback aan ons productteam over een feature die nog niet helemaal lekker werkt. Je eindigt de dag met een fijn gevoel, omdat je écht iemand verder hebt geholpen.De verschillende werkzaamheden waar je verder mee bezig bent zijn o.a.:Beantwoorden van vragen van docenten via chat en mailHulpartikelen en documentatie up-to-date houdenWorkshops inplannen en coördineren met scholen en onze trainersFeedback van gebruikers verzamelen en delen met het productteamSpotten en opvolgen van commerciële kansenMeewerken aan het ambassadeursprogramma: informeren, events organiseren, online sessies regelenMeedenken over hoe we ons werk slimmer, leuker en efficiënter kunnen makenWie ben jij:HBO werk- en denkniveauUitstekende communicatie in Nederlands én EngelsCommercieel inzichtProactiviteit, enthousiasme en een oplossingsgerichte houdingJe bent toegankelijk en sociaalJe bent beschikbaar voor 32 uur per weekJe hebt affiniteit met digitale platformenErvaring in klantcontact is een préAffiniteit met het onderwijs is een préWat wij jou bieden:Een goed salaris tussen €2600 en €3300 (o.b.v. 40 uur)25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)Werk vanuit huis of kantoor (minimaal één keer per week op kantoor in Den Haag)Laptop naar keuze: Windows of MacJaarlijks opleidingsbudgetVersterk je mentale welzijn met onbeperkt toegang tot OpenUpFlexibele feestdagen: vier de dagen die voor jou belangrijk zijnReiskostenvergoeding voor OV, auto én fietsGratis lunch, drankjes en snacks op kantoor'Work hard, play hard' bedrijfscultuur met borrels, strand bbq's, bedrijfsdagen en spelavondenGeïnteresseerd? Neem contact op met Paula ( ), of solliciteer via de website!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet in behandeling genomen.