Customer Service Zeevracht

Page Personnel

  • Rotterdam, Zuid-Holland
  • € 30.000-42.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
  • Onderhouden van contacten met rederijen, agenten en wegvervoerders.
  • Beoordelen van import- en export dossiers, controleren van in- en verkoop.
  • Zorgdragen voor correcte informatieoverdracht aan de operatie en sales (business implementatie).
  • Opstellen en opmaken van offertes voor zowel netwerk aanvragen als zeevracht klanten.
  • Correct bijhouden van de administratie van import- en export gerelateerde activiteiten.
  • Voorbereiden en bijwonen van business review meetings.
  • Uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden zoals opgedragen door leidinggevenden.
Ontwikkelingsmogelijkheden en goede begeleiding|Grote internationale organisatie
  • Minimaal aantal jaren ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een zeevracht omgeving, expediteur of rederij.
  • Sterke affiniteit met customer service; ervaring in sales of accountmanagement is een pluspunt.
  • Planmatig kunnen denken en handelen met een juiste prioriteitsstelling.
  • Nauwkeurig en accuraat werken.
  • Teamspeler die goed functioneert binnen een team.
  • Integriteit en betrouwbaarheid zijn vanzelfsprekend.
  • MBO/HBO diploma in de richting van transport/scheepvaart of business administratie.
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Onze opdrachtgever is een van de grootste logistieke bedrijven ter wereld. Het bedrijf biedt een breed scala aan logistieke diensten, waaronder transport via de lucht, over zee en over land, magazijnbeheer en douaneafhandeling.Het bedrijf heeft een wereldwijd netwerk van vestigingen en partners en bedient klanten in verschillende sectoren, waaronder de auto-industrie, de farmaceutische industrie en de detailhandel. Het bedrijf streeft naar duurzaamheid en heeft verschillende initiatieven gelanceerd om zijn milieu-impact te verminderen, zoals het gebruik van hernieuwbare energie en de implementatie van efficiëntere transportmethoden.
  • Een fulltime werkweek van 40 uur.
  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een informele werksfeer in een gezellig team.
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Uitdagende en afwisselende taken in de functie van Customer Service Zeevracht.
  • Werken op een mooie locatie in Rotterdam.
Neem contact op met:Margo Soetinga+31612031159

Page Personnel