
Helpdesk Support Engineer
- Borne, Overijssel
- € 2.700-3.900 per maand
- Vast
- Voltijds
- Als Helpdesk Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van technische productoplossingen aan klanten en collega's.
- Je werkt op kantoor in Hengelo en biedt hulp bij storingen en gebruiksproblemen in hardware en software.
- Je installeert en keurt industriële weeg- en etiketteersystemen en aanverwante apparatuur.
- Je voert onderhoud uit aan weegapparatuur en ondersteunt bij justeringen.
- Je ondersteunt bij het ontwikkelen van processen binnen de helpdeskomgeving.
- Afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in Mechatronica, Elektronica of ICT.
- Kennis van PC's en netwerken is gewenst.
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- In het bezit van rijbewijs B en bereid om veel te rijden.
- Leergierig en bereid tot het volgen van productopleidingen in Duitsland.
- Communicatief vaardig en klantgericht.
- Een salaris tussen €2.700 en €3.900 per maand, afhankelijk van ervaring.
- 27 vakantiedagen en een premievrij pensioen.
- Een auto, gereedschappen, bedrijfskleding, laptop en telefoon.
- Een zelfstandige en veelzijdige fulltime functie met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een basis opleidingstraject van circa 3 maanden.