
Stagiair Business Development
- De Meern, Utrecht
- Training
- Voltijds
- Proactieve ondersteuning van sales- en projectteam in dagelijkse werkzaamheden.
- Analyseren van potentiële horecalocaties: Door het doen van marktonderzoek doorgrond jij locaties met potentieel. Met een scherp oog voor mogelijkheden en groeipotentieel zal jij strategische inzichten leveren die waardevol zijn voor de organisatie.
- Creatief ontwikkelen van unieke voorstellen voor diverse opdrachtgevers: Als creatieve kracht ontwikkel je voorstellen die opvallen bij diverse opdrachtgevers. Hiermee geef je vorm aan de succesvolle afronding van deals en creëer je een onderscheidende indruk.
- Beheren van ons CRM-database: Als beheerder van ons CRM-systeem waarborg je de integriteit en actualiteit van de gegevens.
- Marktpotentie onthullen met behulp van een doordacht witte-vlekkenplan: Jij bent verantwoordelijk voor het identificeren van onontdekte marktpotentie. Door gebruik te maken van een witte-vlekkenplan, breng je nauwkeurig gebieden in kaart die cruciaal zijn voor groei en marktpositieversterking.
- Als jij een 3de of 4de jaar student bent bij een Hbo-opleiding in de richting van Bedrijfskunde, Commerciële economie, Hotel management of Makelij & Bouwkunde
- Een stageperiode hebt die minimaal 20 weken duurt, waarbij jij vier dagen per week op de werkvloer aanwezig kan zijn
- Verkopend karakter met interesse in commercieel vastgoed, aangevuld met strategische, commerciële en financiële scherpte
- Ondernemend, overtuigend, vernieuwend, accuraat en resultaatgericht
- Communicatief sterk zijn met een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- In het bezit zijn van een Rijbewijs B, zodat jij het land door kan reizen!
- Kan beginnen in september 2025
- Stagevergoeding van €600 per maand o.b.v. 38 uur per week, bij een stageperiode van 5 maanden
- Zoek jij een stageperiode van 6 maanden of langer? Dan ontvang jij €750 per maand o.b.v. 38 uur!
- Een uitdagende meewerkstage met veel eigen verantwoordelijkheid en de mogelijkheid voor creatieve vrijheid met de smaak van Albron
- Mooie ontwikkelkansen en doorgroeimogelijkheden; meerdere stagiairs zijn na de stageperiode direct aan de slag gegaan bij Albron. Hoe gaaf!
- Een informele werksfeer met leuke collega’s!
- Elke twee maanden een borrel op het servicekantoor in De Meern
- Gezellige activiteiten met collega's bij Jong Albron
- De locatie is goed bereikbaar met het OV, de bus stopt voor de deur!
Jong AlbronJong Albron organiseert leerzame en leuke activiteiten voor alle collega's onder de 35 jaar (en dat worden er steeds meer :D). Naast een leuke baan ben je dus ook verzekerd van een sportief partijtje met oké, ook een regelmatige borrel. Niet verplicht, wel leuk!
Vitaal en ouder dan 35 jaar?Ook voor jou wordt er met regelmaat een borrel georganiseerd op het servicekantoor in De Meern. Hier ontmoet je jouw collega's van de verschillende afdelingen en locaties!Wat vertellen zij over Albron?Beau
Foto-/videograaf"Als foto- en videograaf bij Albron heb ik de eer om mooie momenten vast te leggen en verhalen te vertellen door middel van beeld. Mijn passie voor fotografie begon al op jonge leeftijd in Spanje, en nu breng ik die passie tot leven in Nederland. Het is super tof om te kunnen werken aan het vastleggen van de unieke sfeer en het karakter van de mensen van Albron."Suzan
Inkoper"In de jaren dat ik werkzaam ben bij Albron hebben we onder andere The Green House geopend. Ik werd de coördinerende inkoper van het brood voor The Green House. De kok wilde brood dat gemaakt is van Utrechts graan, gemalen op een Utrechtse molen, waarvan een Utrechtse bakker een deeg zou maken. Via een collega ben ik terecht gekomen bij een molenaar uit Montfoort en we hebben het voor elkaar gekregen om dat deeg te maken. Dat is heel gaaf."René
Manager Sales Bedrijfsleven & Overheid"Als manager sales voor het segment bedrijfsleven en overheid bij Albron geloof ik sterk in het creëren van waardevolle en duurzame relaties. Door nauw samen te werken met onze klanten streven we ernaar om niet alleen hun verwachtingen te overtreffen, maar ook om samen te bouwen aan een smakelijke en succesvolle toekomst."Connie
Management Assistent"Als managementassistent bij Albron werk ik al jaren met veel plezier voor deze organisatie en onze directie. Door de jaren heen ben ik uitgegroeid tot de vraagbaak van het team. Het is fantastisch om Albron als organisatie te zien groeien. Het bedrijf is vandaag de dag heel anders dan toen ik er begon. Het familiegevoel is gebleven.''Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
- Solliciteren
- Screening
- Het sollicitatiegesprek
- Optioneel: 2e gesprek/meeloopdag
- Het aanbod
- Welkom bij Albron!
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.