Commercieel medewerker binnendienst

Randstad

  • Nijmegen, Gelderland
  • € 3.000-4.500 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 13 dagen geleden
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in de vacature van commercieel medewerker binnendienst in Nijmegen. Onze klant richt zich op de distributie van IT hardware en zijn momenteel gevestigd in Oosterhout. Maar ze gaan op korte termijn naar een nieuw pand in Nijmegen, dat ze momenteel helemaal aan het inrichten zijn.
Het mooie aan de functie is dat je direct bij de opdrachtgever in dienst komt. Het salaris ligt tussen de € 3.000 en de € 4.500 bruto per maand op basis van een fulltime job. Daarnaast hebben ze een mooie bonusstructuur waardoor je je salaris flink kan opkrikken. Nog steeds geïnteresseerd? Top, dan neem ik je graag verder mee in de vacature. wat bieden wij jou
  • Het salaris ligt tussen de € 3.000 en de € 4.500
  • Je komt direct bij de opdrachtgever in dienst
  • 32 tot 40 uur in de week
  • Naar een mooi nieuw pand in Nijmegen
wie ben jijNu gaan we het natuurlijk hebben over jouw competenties. Schrik niet hoor, want als jij gedreven bent en communicatief sterk, dan kom je al heel ver. Je weet hoe je bestaande relaties kan uitbouwen en ziet commerciële kansen. Daarnaast beschik je ook over het vermogen om zelf op zoek te gaan naar nieuwe leads door op internet te searchen en de telefoon te pakken. Je bent niet bang om fouten te maken en zorgt ervoor dat je snel een connectie kan maken. Daarnaast zoekt onze klant een talent die:
  • Zich 32-40 uur per week vol in wil zetten om onze ambities te realiseren;
  • Werkervaring heeft opgedaan in de IT-branche en een IT-channel netwerk heeft, is een pre;
  • Een communicatie- en verkoopkanjer is, die uitstekende resultaten heeft bereikt;
  • Nederlands en Engels goed spreekt en schrijft;
  • Wil meewerken aan de groei van Travion;
  • Een teamplayer is en humor meebrengt!
wat ga je doenJe dag start met een grapje, want humor staat daar hoog in het vaandel. Er heerst wel een mannencultuur dus daar moet je wel een beetje tegen kunnen. Vanuit onze klant is er een lijst van klanten waarmee je aan de slag gaat, maar je bent zelf ook verantwoordelijk voor je dagindeling. Er is niemand die zegt wat je moet gaan doen. Dat zorgt voor veel vrijheid, maar daar moet je ook wel mee om kunnen gaan. Uiteindelijk ben jij zelf verantwoordelijk voor het behalen van je targets en je bonussen.
  • In kaart brengen van prospects en leads voor jouw salesregio;
  • Acquireren, beheren en uitbouwen van het klantenbestand van jouw team;
  • Samen met de binnendienst verstrek je informatie over producten, prijzen en levertijden, breng je offertes uit en begeleid je het volledige ordertraject;
  • Werken aan een optimaal relatiebeheer met de klant;
  • Je gaat af en toe naar klanten toe, maar werkt vooral vanuit kantoor;
  • Aftersales.
waar ga je werkenJe dag start met een grapje, want humor staat daar hoog in het vaandel. Er heerst wel een mannencultuur dus daar moet je wel een beetje tegen kunnen. Vanuit onze klant is er een lijst van klanten waarmee je aan de slag gaat, maar je bent zelf ook verantwoordelijk voor je dagindeling. Er is niemand die zegt wat je moet gaan doen. Dat zorgt voor veel vrijheid, maar daar moet je ook wel mee om kunnen gaan. Uiteindelijk ben jij zelf verantwoordelijk voor het behalen van je targets en je bonussen.
  • Een succesvolle distributeur van zakelijke IT-hardware, randapparatuur, printing supplies en IT accessoires
  • De doelgroep bestaat uit resellers, e-sellers en (sub)-distributeurs in heel Europa
  • 27 vakantiedagen
  • Goede bonusstructuur
  • Primair aanwezig is op kantoor Nijmegen, met 1 a 2 dagen de mogelijkheid om thuis te werken
sollicitatieKun jij je helemaal vinden in deze vacature? Wees er snel bij en Solliciteer direct!

Randstad