Management Assitent/ Planner

Ymatch

  • Rotterdam, Zuid-Holland
  • € 2.800 per maand
  • Contract
  • Voltijds
  • 13 dagen geleden
Voor onze vaste opdrachtgever zijn wij opzoek naar een Management Assitent/ Planner in Rotterdam, Zuid Holland, Het betreft een functie voor 24 uur per week en het salaris bedraagt € 2600-3000.Wat ga je doen?
Als Management Assistent/ Planner ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en organisatorische taken binnen onze organisatie. Je bent een belangrijke schakel in het soepel laten verlopen van processen en het onderhouden van contact met klanten. Samen met de Business Unit Manager stuur je de uitvoerende ploegen aan. Daarnaast draag je strategisch bij aan de toekomstplannen van de unitWerkzaamheden:
Planning en organisatie:
  • Het inplannen van werkzaamheden in ons systeem.
  • Het verwerken van geaccepteerde opdrachten, inclusief het contact opnemen met klanten en het plannen van de uitvoering.
  • Het proactief benaderen van klanten voor terugkerende opdrachten en het inplannen hiervan.
Administratieve ondersteuning:
  • Het verzorgen van de facturatie na het voltooien van opdrachten.
  • Het regelen van certificering na ontvangst van betalingen.
Klantenservice en follow-up:
  • Het opvolgen van klachten en ervoor zorgen dat deze tijdig worden afgehandeld.
  • Het opvolgen van uitstaande offertes en het onderhouden van klantrelaties.
Leidinggeven en strategie:
  • Samen met de Business Unit Manager het aansturen van de uitvoerende ploegen.
  • Strategisch meedenken over de toekomst van de business unit en verbeteringen in processen en diensten.
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd op het gebied van Industriële reiniging (o.a. ventilatiekanaal- en afzuigkap reiniging)Functie-eisenWij zoeken iemand met de onderstaande capaciteiten / opleidingen. Heb je dat niet maar zie je jezelf wel in deze functie passen? Neem dan even contact op. Wellicht kunnen we je opleiden.
  • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Goede kennis van Excel is een vereiste.
  • Kennis van de hygiënebranche is een grote plus.
  • Beheersing van de Engelse taal is een grote plus.
  • Eigen vervoer is een grote plus.
  • Je bent nauwkeurig, proactief en klantgericht.
  • Je kunt goed multitasken en behoudt overzicht in een dynamische werkomgeving.
  • Je bent communicatief sterk, zowel intern als extern.
AanbodWij bieden een markt conform salaris volgens de in het bedrijf geldende CAO. ADV dagen, pensioen, vakantiegeld en vakantiedagen. Daarnaast bieden wij ofwel een detacheringsovereenkomst voor langere tijd of gaat je direct bij één van onze opdrachtgevers in dienst. Bij iedere tijdelijke overeenkomst via Ymatch houden wij rekening met;
  • Pensioenregeling
  • 25 vakantie dagen per jaar
  • 8,33% vakantiegeld
  • Extra ADV dagen volgens de geldende CAO
  • Reiskosten / Onkosten vergoeding a 0,23 cent
  • Op termijn een vast contract. (Wij werken altijd naar een overname direct in dienst)
  • Voor deze functie is het salaris € 2600-3000 (dit is altijd afhankelijk van jouw ervaring)
  • Overige voorwaarden geldend bij de opdrachtgever
(Het unieke nummer van deze vacature is: 7175)Geïnteresseerd?✅ Binnen één werkdag reactie op jouw sollicitatie!✅ 85% van onze kandidaten komt in vaste dienst bij onze opdrachtgevers!✅ Mogelijkheid tot direct in dienst bij de opdrachtgever zonder detachering!✅ Altijd persoonlijk contact met één van onze recruiters!

Ymatch