
Accountmanager
- Utrecht
- Vast
- Deeltijds
- De algehele performance (SLA’s) van onze eigen dienstverlening op locatie als ook de gecontracteerde diensten door onze partners. Hierin daag je zowel ons eigen team als ook de partners uit om te optimaliseren in de dienstverlening en de klant te blijven verrassen.
- Toezien dat er conform de KPI’s van de klant wordt gewerkt.
- Kansen zien en pakken om de dienstverlening uit te bouwen
- Je bent budget verantwoordelijk en zorgt dat de rapportages richting de klant en interne rapportages op orde zijn.
- Het team op locatie en zorgen voor individuele ontwikkeling en beoordeling van de medewerkers uit het team.
- Opstellen van kwartaalrapportages en leiden van het overleg met de klant om de resultaten te verantwoorden.
- Het opstellen van de maandrapportages in samenwerking met de Community Managers en facilitair coördinatoren. Je ondersteunt de Community Managers bij het leiden van dit overleg.
- Het continue verbeteren van de dienstverlening waarbij er ook wordt gekeken naar efficiency slagen. Daarnaast kom je met innovatievoorstellen en werk je met het team aan de klanten te blijven verrassen in onze dienstverlening.
- Werkt samen met de facilitaire stakeholders van de klant(en) en informeert deze proactief.
- Ondersteunt initiatieven rond duurzaamheid, inclusiviteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen en stelt hier proactief ideeën aan voor bij de klant.
- Werkt nauw samen met onze andere Accountmanagers en teams op andere locaties van onze klanten.
- Plannen en organiseren
- Organisatie sensitief
- Flexibiliteit
- Resultaat- en kwaliteit gericht
- Proactief
- Klantgericht
- Nauwkeurig
- Minimaal HBO werk- en denkniveau (Hotelschool, Facility Management, soortgelijke opleiding)
- Je hebt veel ervaring opgedaan in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een internationale omgeving.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal vloeiend in woord en geschrift
- Je weet goed om te gaan met mensen met verschillende sociale- en opleidingsachtergronden.
- Je bent dienstverlenend ingesteld, met name van nature een hoog hospitality niveau
- Je bent assertief en houdt van aanpakken en hebt een hoge mate van zelfstandigheid
- Je speelt in op ad-hoc verzoeken van klanten en ondersteunt waar mogelijk
- Je komt te werken in een erg leuk team op een mooie inspirerende werkplek.
- Marktconform salaris op basis van ervaring, kennis en opleiding.
- Smartphone, laptop, 25 vakantiedagen (op fulltime basis) en 8% vakantiegeld
- Lease auto
- Interne activiteiten met maandelijkse thema’s.
- Persoonlijke en professionele groeimogelijkheden via ons ontwikkelingsplatform.
- Goede ‘work – life’ balans, avonden en weekenden vrij.
deBanenSite