Senior Consultant Customer Transformation

Capgemini

  • Utrecht
  • Vast
  • Voltijds
  • 28 dagen geleden
Heb je een passie voor het creëren van uitzonderlijke, toekomstbestendige klantervaringen en ben je in staat om complexe vraagstukken te vertalen naar heldere oplossingen? Wil je organisaties helpen zich voor te bereiden op een toekomst waar 'eco' en 'digital' samenkomen? Wij ook! We verwelkomen je dan graag in onze “pond” bij frog.Wij zijn frog, onderdeel van Capgemini Invent, the re-invention and experience partner for the eco-digital era. Wij stellen organisaties in staat zichzelf opnieuw uit te vinden met behulp van een klantgerichte aanpak. Zo creëren we onderscheidende klantbelevingen die zorgen voor positieve groei. Bij frog hebben wij het niet alleen over groei in economische termen maar vinden we positieve impact op mens en planeet net zo belangrijk.Wij zijn de strategische partner voor onze klanten in elke stap van de samenwerking, waarbij wij co-creëren met organisaties om hen te helpen gedurfde keuzes te maken en nieuwe, betere producten, services en proposities te lanceren waarmee zij hun doelen kunnen behalen. Samen transformeren we organisaties om uitdagingen van nu én van de toekomst aan te pakken.Meer weten over ons?Kijk op en lees meer over onze studio in Utrecht via .“The pond”Als je bij ons komt werken, word je onderdeel van een jong team van 40+ klantgerichte strategen: van designers en creatieven tot marketeers en tech-savvy experts. En dat is nog maar het begin. Wereldwijd zijn we met ruim 2000 getalenteerde frogs die samenwerken met klanten over de hele wereldJouw mogelijkheden als Senior Consultant Customer Transformation bij Frog.Als Senior Consultant ben jij de drijvende kracht achter strategische projecten die tastbare resultaten opleveren voor onze klanten.Je combineert klantgericht denken met zakelijk inzicht om ervaringen te creëren die écht het verschil maken. Je werkt sectoroverstijgend en beweegt je op het snijvlak van strategie, design en technologie.Je neemt eigenaarschap over complexe vraagstukken en stuurt teams aan richting impactvolle oplossingen.In deze rol:
  • Werk je aan grootschalige, impactvolle projecten in sectoren zoals retail, finance, publieke dienstverlening en meer.
  • Vertaal je bedrijfsdoelstellingen naar klantgerichte strategieën en oplossingen, over de volledige klantreis heen.
  • Doorgrond je klantuitdagingen en co-creëren van oplossingen die waarde opleveren voor zowel klant als organisatie.
  • Realiseer je creatieve en klantgerichte strategieën, met focus op gebruikservaring, digitale platforms, loyaliteitsprogramma's en prestatiemonitoring.
  • Neem je eigenaarschap over complexe thema's, projectstromen en de algehele projectuitvoering.
  • Manage je stakeholderrelaties door verwachtingen te alignen en vertrouwen op te bouwen voor succesvolle samenwerking.
  • Zet je analytisch en adviserend vermogen in om complexiteit te versimpelen, analyses te structureren en strategisch toepasbare aanbevelingen te doen.
  • Coach je junior consultants om hun vaardigheden te ontwikkelen en bij te dragen aan hoogwaardige projectresultaten.
  • Versterk je klantrelaties en ondersteunen van business development door te netwerken, voorstellen te schrijven en presentaties te geven.
  • Draagt je bij aan de groei van frog door actief inzichten te delen, thought leadership te publiceren en nieuwe proposities mee vorm te geven.
Voorbeelden van klantuitdagingen die je helpt oplossen:
  • Ontwikkelen en lanceren van een nieuw verkoopkanaal voor een grote FMCG-speler, inclusief omnichannelstrategie en uitvoeringsroadmap.
  • Uitwerken van klantreizen en service blueprints voor een publieke organisatie, resulterend in een geprioriteerde backlog van verbeterinitiatieven.
  • Implementeren van marketingtechnologie waarmee een verzekeraar klanten persoonlijk en relevant kan benaderen.
  • Opstellen van een AI-gedreven customer experience-strategie voor een financiële dienstverlener, inclusief use-caseportfolio en proof-of-concepts.
  • Co-creëren van een toekomstgerichte loyaliteitsvisie en bijbehorende uitvoeringsroadmap voor een retailmerk.
  • Ontwerpen, ontwikkelen en lanceren van een nieuwe klantervaring voor een bank, met end-to-end CX design en digitale productprototypes.
  • Vormgeven en realiseren van een digital experience transformatie voor een B2B-producent, inclusief tech stack en operating model.
Meer weten over wat we doen bij frog? Kijk op .Win hearts. Move markets. Create the future. Ready to make your mark?Ref. code: 213389Posted on: Jul 11, 2025Experience Level: Experienced ProfessionalsContract Type: PermanentLocation:Utrecht, NLBrand: Capgemini InventProfessional Community: Strategy & Transformation

Capgemini