
Senior Consultant Customer Transformation
- Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Werk je aan grootschalige, impactvolle projecten in sectoren zoals retail, finance, publieke dienstverlening en meer.
- Vertaal je bedrijfsdoelstellingen naar klantgerichte strategieën en oplossingen, over de volledige klantreis heen.
- Doorgrond je klantuitdagingen en co-creëren van oplossingen die waarde opleveren voor zowel klant als organisatie.
- Realiseer je creatieve en klantgerichte strategieën, met focus op gebruikservaring, digitale platforms, loyaliteitsprogramma's en prestatiemonitoring.
- Neem je eigenaarschap over complexe thema's, projectstromen en de algehele projectuitvoering.
- Manage je stakeholderrelaties door verwachtingen te alignen en vertrouwen op te bouwen voor succesvolle samenwerking.
- Zet je analytisch en adviserend vermogen in om complexiteit te versimpelen, analyses te structureren en strategisch toepasbare aanbevelingen te doen.
- Coach je junior consultants om hun vaardigheden te ontwikkelen en bij te dragen aan hoogwaardige projectresultaten.
- Versterk je klantrelaties en ondersteunen van business development door te netwerken, voorstellen te schrijven en presentaties te geven.
- Draagt je bij aan de groei van frog door actief inzichten te delen, thought leadership te publiceren en nieuwe proposities mee vorm te geven.
- Ontwikkelen en lanceren van een nieuw verkoopkanaal voor een grote FMCG-speler, inclusief omnichannelstrategie en uitvoeringsroadmap.
- Uitwerken van klantreizen en service blueprints voor een publieke organisatie, resulterend in een geprioriteerde backlog van verbeterinitiatieven.
- Implementeren van marketingtechnologie waarmee een verzekeraar klanten persoonlijk en relevant kan benaderen.
- Opstellen van een AI-gedreven customer experience-strategie voor een financiële dienstverlener, inclusief use-caseportfolio en proof-of-concepts.
- Co-creëren van een toekomstgerichte loyaliteitsvisie en bijbehorende uitvoeringsroadmap voor een retailmerk.
- Ontwerpen, ontwikkelen en lanceren van een nieuwe klantervaring voor een bank, met end-to-end CX design en digitale productprototypes.
- Vormgeven en realiseren van een digital experience transformatie voor een B2B-producent, inclusief tech stack en operating model.